Paasto alkoi...

• Viestiketjun aloittaja EkkuPiirika
  • Ensimmäinen viesti
EkkuPiirika
Aloitin mehupaaston siis eilen. Kurja kun kukaan ei sitten ollut innostunut alkamaan kaveriksi, mutta täytyy sitten tsempata tässä itse itseään. Eilen oli kyllä aika rankka päivä, iski niin kamala päänsärky. Jospa tänään olis jo vähän helpompaa...

EkkuPiirika
No onpa kiva että joku muukin piinaa itseään =) .
Mulla on nyt kolmas päivä menossa. Eka päivä oli kamala, iski niin hirveä päänsärky vaikka tein suolentyhjennyksenkin. Nyt alkaa olo olla jo parempi eikä nälkäkään enää vaivaa niin pahasti. Vaikka eihän tuo tilannetta yhtään helpota, kun on tuo poika jolle pitää ruokaa laittaa (iskä on onneksi reissussa). Kummasti se kuitenkin auttaa jaksamaan kun puntarilla kävin ja painoa oli lähtenyt jo 2kg pois.

Minkä ohjeen mukaan sinä olet paastolla ja kauanko aiot olla? Minä noudatan tuota Vogelin ohjetta ja 7pvä olisi olisi tarkoitus olla.

Tsemppiä vaan sullekin pitkiin päiviin :wave: .

Peipponen
Niinhän nuo on pitkiä päivät nälkälakossa ollessa. Olen ihan omien ohjeiden avulla, eli puristelen itse mehuja hedelmistä ja marjoista ja sitten ostan kaupanmehuja, appelsiinia ja Vital-mehua. Mulle ei nuo juuresmehut uppoa ja näin se on mennyt hyvin ennekin! :)

Olen joskus ollut jopa 10 päivää paastolla, nyt taitaa kuitenkin viikko passata. Heikottaa kovasti ja väsyttää, mutta päänsärkyä ei ole kun en kahvia juo muutenkaan! Tsemppiä ja kerrotaan kuulumisia!

:flower:

merelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 10:52 EkkuPiirika kirjoitti:
Aloitin mehupaaston siis eilen. Kurja kun kukaan ei sitten ollut innostunut alkamaan kaveriksi, mutta täytyy sitten tsempata tässä itse itseään. Eilen oli kyllä aika rankka päivä, iski niin kamala päänsärky. Jospa tänään olis jo vähän helpompaa...
mä aloittaisin paaston ens viikolla, höh harmi kun en nyt ehtinyt mukaan :(

Tiffany harmaa
olen ollut myös kerran paastolla, muuten olisi kiva uudelleenkin kokeilla, mutta se suolaveden juonti teetti todella tiukkaa :x . siis juotteko te sen glaubersuolaveden (vai miten se kirjotetaan :ashamed: )? Toinen mikä oli paastossa inhottavaa, niin se molkosan :x , huhhuh...

Kovasti kiinnostaisi aloittaa, kunhan imetysaika on takana.

EkkuPiirika harmaana
Mulla oli myös sama juttu eli se glaubersuolan juonti oli varsinkin eka kerralla todella työn takana. Oksennus ei ollut kaukana. Join sen kuitenkin myös tällä kertaa koska suolen alkutyhjennys on hyvä tehdä. Kumma kyllä nyt toisella kerralla se ei ollutkaan niin vaikeaa. Ohjeissa kuitenkin sanotaan että jos on herkkävatsainen, niin voi korvata tämän nauttimalla edellisinä päivinä runsaasti kuituja ja suolta löysyttäviä hedelmiä yms.
Samoin oli tuon Molkosanin kanssa eli sitähän suositellaan, mutta voihan sen korvata vaikka jollain maitohappobakteerilla tai jättää kokonaan pois. Itse juon kyllä sitäkin pahasta mausta huolimatta. Vaikka pääasia mulla onkin että saan muutaman kilon pois niin samalla halua poistaa elimistöstä kuona-aineet ja rauhoittaa vatsaa...

Yhteistyössä