B
Blackout
Vieras
Pitäisi vissiin lääkäriä vaivata, mutta ei meinaa jaksaa enää rampata kun ei sieltä ole ennenkään kunnollista apua saanut.
Eli siis oireita minulla on seuraavanlaisia:
-näköhäiriöitä (välillä näyttää että jokin vilahtaa silmäkulmasta mutta ei siellä mitään ole, joitakin kertoja tullut värillinen läntti hetkeksi pyörimään näkökenttään)
-Ajoittain vaivaa "epätodellinen olo", ihankuin todellisuus hämärtyisi ja katselisit tilannetta ulkopuolisena
-Kädet ja jalat melkein aina kylmät, puuttuvat erittäin helposti ja joskus ilman syytäkin
-sydän ryntäilee toisinaan, mutta useasti viikkoon
-toisinaan vaikeuksia keskittyä keskusteluun, ajatus karkaa.
-Menkkakierto pidentunyt x 1,5. Lisäksi määrä on lisääntynyt huomattavasti.
-Ruuansulatus häröillyt jo jonkin aikaa, maha ihan sekaisin.
Mikä ihme minua voisi vaivata? Verenpainetauti on jo todettu, mutta tuskin nämä nyt siitä on oireita vai voiko olla?
Eli siis oireita minulla on seuraavanlaisia:
-näköhäiriöitä (välillä näyttää että jokin vilahtaa silmäkulmasta mutta ei siellä mitään ole, joitakin kertoja tullut värillinen läntti hetkeksi pyörimään näkökenttään)
-Ajoittain vaivaa "epätodellinen olo", ihankuin todellisuus hämärtyisi ja katselisit tilannetta ulkopuolisena
-Kädet ja jalat melkein aina kylmät, puuttuvat erittäin helposti ja joskus ilman syytäkin
-sydän ryntäilee toisinaan, mutta useasti viikkoon
-toisinaan vaikeuksia keskittyä keskusteluun, ajatus karkaa.
-Menkkakierto pidentunyt x 1,5. Lisäksi määrä on lisääntynyt huomattavasti.
-Ruuansulatus häröillyt jo jonkin aikaa, maha ihan sekaisin.
Mikä ihme minua voisi vaivata? Verenpainetauti on jo todettu, mutta tuskin nämä nyt siitä on oireita vai voiko olla?