Päässä humisee, mistä johtuu:(?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa

Vieras
Apua, mitä tää on? Alkoi pari päivää sitten.
Päässä humisee tasaisin väliajoin, sellainen humahdus tai värinä käy. Ei suoranaisesti huimaa tai pyörrytä mutta jotenkin vaikuttaa tasapainoaistiin. Epämukavan tuntoista! Samalla jotenkin ulkopuolinen olo, kuin seuraisi omia toimiaan vierestä. En ryhtyisi mihinkään kovin vaativaan työhön tällä ololla.
Kenelläkään muulla ollut vastaavaa, mistä johtuu ja mikä avuksi?

En tiiä onko sama mutta mulla on semmonen vähän "tyhmä olo" niinkuin olisi pää tyhjä, hankala selittää, mutta just semmonen päässä humisee ei kuitenkaan niin että pyörtyis tai jotain. Itse epäilen sen johtuvan hartioista kun on niin hunossa kunnossa.

Huimaus verenpaineesta, mut tuo kuulostaa juuri siltä, että on niskat jumissa eikä veri pääse päähän normaalisti. =)

Mulla oli toissa kesänä tuommoisen kuuloista juttua aika pitkäänkin... tuli ja meni ja oli kyllä tosi ärsyttävä, mutta ei sinänsä vakava juttu. Meni ohi, kun pääsin hierontaan.

Niskat ON jumissa ja univelkaa myös. Tuntuu kuin ois hulluksi tulossa!
Odotan vielä pari päivää, koitan nukkua ja sauvakävellä, ja jos vielä jatkuu niin sitten käyn tsekkaan myös tuon verenpaineen.Kiitos teille:).

Sama juttu täällä vuosi sitten. Lisäksi oksensin sappinesteitä 2-3 aamuna peräkkäin ja olin töistä pois pari päivää. Epäilin närästystä. Lopetin kahvinjuonnin 3-4 kuukaudeksi, söin närästyslääkkeitä 2 kk... ja kävin hierojalla, kun ei meinannut mennä ohitse. Päättelin ongelmien olevan kaikkien noiden asioiden summa, etenkin, kun olin kuukautta aiemmin vaihtanut työpaikkaa ja mulla oli työpisteeseen nähden liian iso kone liian lähellä, uusi työ, jännitys, niska ja hartia jumissa, vaikka en itse sitä ensin tajunnut. Verenpaine aiheuttaa myös humahduksia, mutta jos et muuten kärsi korkeasta verenpaineesta, päättelisin ongelmiesi johtuvat niskoista ja univelasta.

Yhteistyössä