S
Salomontytär harmaana
Vieras
Siitä on jonkin verran aikaa, kun kyselin täällä olenko täysin alkoholisoitunut. Sain vastauksia, jotka kieltämättä alkoivat ketuttamaan. Mutta myöntää täytyy, että olin menossa ainakin siihen suuntaan, vaikka en siellä ihan pohjalla vielä ollutkaan.
Sidukkaa meni siis n. kolmena iltana viikossa n.2-6 kerralla, riippuen fiiliksestä.
Menin päihdetyöntekijälle, joka oli tosi symppis. Ymmärsi, että enhän mä sen takia juonut, että olisin sillä itselleni mitään pahaa halunnut yms. Kertoi faktatietoa alkoholin aiheuttamista sivuvaikutuksista jne. Mulla se oli lihominen.
Aloin pitää annospäiväkirjaa. Ekan viikon menin niin, että en "säädellyt" juomisia että nähtäis todellinen viikkokulutus. No niitähän meni sitten 17 sen ekan viikon aikana
) Toisela viikolla skarppasin, ja meni 8 sidukkaa. (Ne oli siis niitä pieniä tölkkejä). Sen jälkeen ei ole mennyt yhtään. eikä ole edes tehnyt mieli! Olen niiiiiin tyytyväinen. Olotila on mahtava!
Kyllä sitä apua kannattaa hakea aikaisessa vaiheessa, silloin kun menee suurkulutuksen puolelle. Siitä on lyhyt matka varsinaiseen alkoholismiin
Painokin on tippunut yli 6 kiloa ja tilalle on tullut intohimo liikuntaan <3
Hyvää kevättä kaikille!!
Sidukkaa meni siis n. kolmena iltana viikossa n.2-6 kerralla, riippuen fiiliksestä.
Menin päihdetyöntekijälle, joka oli tosi symppis. Ymmärsi, että enhän mä sen takia juonut, että olisin sillä itselleni mitään pahaa halunnut yms. Kertoi faktatietoa alkoholin aiheuttamista sivuvaikutuksista jne. Mulla se oli lihominen.
Aloin pitää annospäiväkirjaa. Ekan viikon menin niin, että en "säädellyt" juomisia että nähtäis todellinen viikkokulutus. No niitähän meni sitten 17 sen ekan viikon aikana
Kyllä sitä apua kannattaa hakea aikaisessa vaiheessa, silloin kun menee suurkulutuksen puolelle. Siitä on lyhyt matka varsinaiseen alkoholismiin
Painokin on tippunut yli 6 kiloa ja tilalle on tullut intohimo liikuntaan <3
Hyvää kevättä kaikille!!