Pääsettekö te Nordean asiakkaat verkkopankkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinkuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vippis";28731845]Mä ainaki kännyllä pääsen vallan normaalisti. Oon päässy koko aamun. Misä kohtaa sulla jumahtaa?[/QUOTE]

Ihan alkuun kun kysyy sitä tunnuslukua ja seuraavaa vapaata järjestysnumeroo vai mikä se on. Ja tunnusluku on oikein(tarkistan montakertaa ja huolellisesti naputin) ja järjestysnumero on 1 mutta ei ne toimi. Olen koittanut myös seuraavia vapaita järjestysnumeroita mutta ei aukee. Ja pankistakin tarkastanu et se on toi ykkönen. Yhtään nyt tiedä mitä laskuja viimeks maksanut ja muutamis eräpäivä lähestyy uhkaavasti,yks jopa jo viime viikolla(huolimattomuuttani hukannu laskun ja nyt löysin).

Kokeilin vielä just tietsikalla (kännykkään ku ei tartte sovellukseen naputella tota vaihtuvaa tunnuslukua) ja hyvin pelas.

Eihä se ny vaa oo lukinnu niitä sun tunnuksia? Senhän se taitaa josai vaiheesa tehä jos riittävän usein se väärin menee.

[QUOTE="Vierailija";28731914]Pääsin joo ja sain laskut maksettua. Voitko kokeilla vanhan listan numeroita?[/QUOTE]

Olen kokeillut niitäkin mut pankissa sanottiin että seuraava vapaa on ykkönen eli uus lista.Mutta ei aukee mikään.

Eikä pankkikaan enää auki et voi käydä siellä kysyy neuvoo.

Viimeksi muokattu:
Entäs se puhelinpalvelu mihi tunnistaudutaan? Vai pitikö sinneki antaa seuraava vapaa tunnus? :D

..teillä ei oo siis kaksia tunnuksia taloudessa? että ei vaa oo vaihtumaan menny.

Ei oo ku yhet tunnukset kun ei meitä muita ole kun minä. Ja en oo tota puhelinpalveluu koskaan kokeillu etten tiedä tarviiko sinne jotain tunnuksii.

Ei tässä auta varmaa kun pyytää jotakuta muuta maksaa omillaan ja sit maksan takas meinaa en todellakaan halua et puhelinlinja vedetää mykäks ja ja muissakin laskuissa eräpäivä lähestyy.Onneks laiton erääntyy viimeks joitakin laskuja mutten kyllä enää muista et mitkä ne oli.:D

Huh. Mä jo aattelin et en mää voi nii väärässä olla.

Tänä iltana ei onneks ollu mitää akuuttia... mut huomenna ois kyllä pakko olla toiminnassa, ois aika jonku verran tärkeetä tehtävää.

Onpa helpotus jos muillakin on tökkinyt, ehdin jo maalailla jos jonkinlaisia piruja seinille. Tietsikalla koettaessa mikään tunnusluku ei täsmää ja kännykällä kirjautuessa herjaa technical erroria. Puhelimella toimiva tunnuslukupalvelu ei myöskään toiminut. Soitetaan pankkiin huomenna.

Usein kysyttyä | Nordea.fi
Mitä teen, jos verkkopankin asiakasnumero ja tunnus eivät täsmää?

Mikäli verkkopankin sisäänkirjautumissivulla antamasi asiakasnumero tai tunnus ei ole oikein, palvelu ilmoittaa sinulle, että Asiakasnumero ja tunnus eivät täsmää, ota yhteys konttoriin. (V2238203)

Palvelu kertoo myös oikean tunnuksen järjestysnumeron, jos antamasi tunnus on +2/-10 tunnuksen päässä oikeasta tunnuksesta. Mikäli palvelu ei kerro järjestysnumeroa, anna vielä kerran asiakasnumerosi ja seuraava vapaa tunnus. Jos ne eivät vieläkään vastaa toisiaan, antamasi tunnus on ilmeisesti väärä. Soita numeroon 0100-6730 (24 h/vrk, pvm/ mpm), josta voit tarkistaa oikean tunnuksen järjestysnumeron.

Huomaa, että liian monta virheellistä yrityskertaa lukitsee palvelun. Jos näin käy, palvelu on käytettävissä automaattisesti seuraavana päivänä. Myös tilikonttorisi voi vapauttaa palvelun tunnistettuaan sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Usein kysyttyä | Nordea.fi
Mitä teen, jos verkkopankin asiakasnumero ja tunnus eivät täsmää?

Mikäli verkkopankin sisäänkirjautumissivulla antamasi asiakasnumero tai tunnus ei ole oikein, palvelu ilmoittaa sinulle, että Asiakasnumero ja tunnus eivät täsmää, ota yhteys konttoriin. (V2238203)

Palvelu kertoo myös oikean tunnuksen järjestysnumeron, jos antamasi tunnus on +2/-10 tunnuksen päässä oikeasta tunnuksesta. Mikäli palvelu ei kerro järjestysnumeroa, anna vielä kerran asiakasnumerosi ja seuraava vapaa tunnus. Jos ne eivät vieläkään vastaa toisiaan, antamasi tunnus on ilmeisesti väärä. Soita numeroon 0100-6730 (24 h/vrk, pvm/ mpm), josta voit tarkistaa oikean tunnuksen järjestysnumeron.

Huomaa, että liian monta virheellistä yrityskertaa lukitsee palvelun. Jos näin käy, palvelu on käytettävissä automaattisesti seuraavana päivänä. Myös tilikonttorisi voi vapauttaa palvelun tunnistettuaan sinut.

Tää ois hirrrveen kiva ja toimiva vinkki, jos vika ei sattuis olee siinä verkkopalvelussa ittessään ;) Mutta että mukavaa kun jaksoit perehtyä asiaan...

Yhteistyössä