Mulla kun ei tunnu mikään toimivan että pääsisin et onko vika nordean vai mun? Yrittänyt aamulla ja äsken.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Pääsin. Kokeilin siihen asti missä kysytään salasanaa ja käyttäjätunnusta![]()
Siihen asti minäkin pääsen mutta sitten jumahtaa,kirjotinkin jo tohon sen ongelman edelliseen viestiin.
Kertooko se vaan, että tunnuksen järjestysnumero ei täsmää tms. vai mitä se ilmottaa? Ja oot siis uutta listaa korkkaamassa?
Juurikin noin ja uus lista. Mulla iskee jo paniikki. Kai se ilmottaa sen jotenkin jos ne on lukkiutunut liian monesta väärästä yrityksestä?
Juurikin noin ja uus lista. Mulla iskee jo paniikki. Kai se ilmottaa sen jotenkin jos ne on lukkiutunut liian monesta väärästä yrityksestä?
Eikä pankkikaan enää auki et voi käydä siellä kysyy neuvoo.
Entäs se puhelinpalvelu mihi tunnistaudutaan? Vai pitikö sinneki antaa seuraava vapaa tunnus?
..teillä ei oo siis kaksia tunnuksia taloudessa? että ei vaa oo vaihtumaan menny.
ei toimi täälläkään, hyvä kuulla ettei vika ookaan siinä että siellä on internetmafiosot varastamassa mun viimesiä kymppejä kuten ensin jo ehdin maalailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Usein kysyttyä | Nordea.fi
Mitä teen, jos verkkopankin asiakasnumero ja tunnus eivät täsmää?
Mikäli verkkopankin sisäänkirjautumissivulla antamasi asiakasnumero tai tunnus ei ole oikein, palvelu ilmoittaa sinulle, että Asiakasnumero ja tunnus eivät täsmää, ota yhteys konttoriin. (V2238203)
Palvelu kertoo myös oikean tunnuksen järjestysnumeron, jos antamasi tunnus on +2/-10 tunnuksen päässä oikeasta tunnuksesta. Mikäli palvelu ei kerro järjestysnumeroa, anna vielä kerran asiakasnumerosi ja seuraava vapaa tunnus. Jos ne eivät vieläkään vastaa toisiaan, antamasi tunnus on ilmeisesti väärä. Soita numeroon 0100-6730 (24 h/vrk, pvm/ mpm), josta voit tarkistaa oikean tunnuksen järjestysnumeron.
Huomaa, että liian monta virheellistä yrityskertaa lukitsee palvelun. Jos näin käy, palvelu on käytettävissä automaattisesti seuraavana päivänä. Myös tilikonttorisi voi vapauttaa palvelun tunnistettuaan sinut.