Pääsen huomenna Vantaan Jumboon shoppaileen. VINKKEJÄ kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
eli ohikulkumatkalla poikkean. ei ole kovin paljoa aikaa, niin mitkä liikkeet kannattais tsekata. Hakusessa olis lapsille vaatetta ja uimapuvut. Tarjousrekit aina houkuttelee. Kannattaisko mennä suoraan prismaan vai koluanko jotain muita liikkeitä? jos käyt itse viikottain, niin jaa hiukan näppituntumaa, missä liikkeessä kannattais käydä. on niin iso, ettei puolessa tunnissa juokse läpi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kaksi liikettä yli muiden:
punavuoren peikon minishop ja polarn o. pyret :D

Siellä ei taida kovin olla tarjousrekkejä nyt? :D
Mä käyn itse usein Name It, JesperJunior ja Lindex, niistä löytyy usein jotain pientä kivaa! :)

juu, jesperjuniorissa olen kanssa käynyt. onko siellä muita lastenvaateliikkeitä? uusi puoli on aivan tuntematon (asuin 6 vuotta sitten vantaalla ja oli meidän lähikauppa)

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
juu, jesperjuniorissa olen kanssa käynyt. onko siellä muita lastenvaateliikkeitä? uusi puoli on aivan tuntematon (asuin 6 vuotta sitten vantaalla ja oli meidän lähikauppa)

No uudella puolella ei ole lastenvaateliikkeitä, mutta stockalla myydään ja Zaralla on myös jotain. Flamingossa on ainakin se polarn liike ja benettonin lastenvaateliike.. olikohan siel vielä jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:

Mä käyn itse usein Name It, JesperJunior ja Lindex, niistä löytyy usein jotain pientä kivaa! :)

en osaa sanoa, mä olen itse siis turusta, ja noissa poikkean sitten aina kun vantaalla poiketaan sukuloimassa :D tai no po.ppi helpottaa nyt ku saatiin skanssiin oma :D

en osaa sanoa, mä olen itse siis turusta, ja noissa poikkean sitten aina kun vantaalla poiketaan sukuloimassa :D tai no po.ppi helpottaa nyt ku saatiin skanssiin oma :D

Mun mielestä ei näkynyt ainakaan peikonpuodissa rekkejä! :D Jumbo on mun lähikauppa! :D

Mun mielestä ei näkynyt ainakaan peikonpuodissa rekkejä! :D Jumbo on mun lähikauppa! :D

:D mä olen tosin sitä ihmislajia, että ostan hetiheti uusista mallistoista ne mitä haluan likoille :D

Yhteistyössä