Pääseekö vauvakuumeesta oikeesti jotenkin eroon, auttakaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeileva tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumeileva tollo

Vieras
Meillä kolme ihanaa poikaa ja kaikki ok, oltiin jo ajateltu että tässähän nämä lapsoset ovat, mutta mikä riivattu siinä on, että taas löydän itseni kiemurtelemasta tästä tunteesta ja nyt pahemman kerran kun ikää mittarissa 34 ja ajattelen, että nyt viimeiset hetket enää, mies ei oikein lämpene ajatukselle, ei ihan ehdotonta eitä kuitenkaan ole sanonut, kaksi vuotta jo olen yrittänyt tunteesta eroon päästä ja järkisyitä itelleni tolkuttanu, miksi ei kannata, hohhoijaa, miten pääsisin ihan oikeesti eroon tästä lapsikuumeesta vai onko mahdotonta, pelkään että myöhemmin harmittaa, jos nyt ei anna mahdollisuutta, siis voinko selvitä tästä?????????????? Niin ja mitä pitäisi tehä :)

Seuraava vain minun mielipide: Itse ajattelen asian niin, että en enää yli 30-vuotiaana halua lapsia, että on sitten taas tarmoa ja ikääkin hoitaa mahdollisia lapsenlapsia. Oma äitini on vielä nuori (49.v) ja jaksaa todella hyvin lapsiani kanssa olla.

mulla ihan sama tilanne,miettinyt asiaa jo pari vuotta,tosin mulla 4 lasta ja mittariin tuli just 35v ja olen pitänyt sitä takarajana ja nyt tilanne se,että toivon olevani raskaana eli päätettin vielä yrittää ja saada toivottavasti vauva!!Uskon,että itse olisin katunut jos en antaisi iteselleni tätä mahdollisuutta..voimia ja tsemppiä!!

tervetuloa hakemaa 3v7kk ja 1v mitkä tappelee lähes koko päivän pienistäki asioista...kyllä vauvakuume häipyy paikkaa mist ei löydy =) en o paljo hymyilly viime aikoina ei noitten kaa vaa voi ku jostai esim.sylyyn tulosta tulee ihan silmitön tappelu!

Jaa-a, täällä riitti jo kakkosen vauva-aika siihen ettei vauvakuume ihan heti vaivaa vaikka kuinka nsuloisia olisivatkin nuo ihmisenalut.

Käytännössä kaksi lasta vajaan 1v3kk sisään niin että molemmilla tuo vauva-aika kesti normaalia pidempään (esikoinen kävelemätön kehitysvammainen reilu 3v ja kuopuskin oppi kävelemään vasta 1v9kk iässä) eli en ihan heti kaipaa ketään kanniskeltavaa tähän. Ja jo käytännön ajatus siitä tarvitsisiko liikkumiseen kolmostenrattaat nostaa kylmän hien pintaan. :|

Arvaas millä se vauvakuume helpottaa...? No vauvalla tietty!!:D Olen tietenkin varmasti puolueellinen, kun sain juuri itse 2kk sitten vauvelin ja on kyllä niin ihana pakkaus, että.. :D Toki minun ensimmäinen lapseni ja todella helppo (ainakin vielä), mutta olen sellaisessa mielentilassa ollut nyt viimeiset 8viikkoa että toivon kaikille samanlaista onnen tunnetta :)

Veljenpoika (7 kk) oli kylässä ja se kyllä riitti vauvoista taas vähäksi aikaa... Suloisia, mutta joo... Huuto on hirviä ja vaipat sun muut. Ei kiitos. Olen alkanut nauttia elämästä tavoilla, joihin ihan pienet lapset eivät sovi mukaan. En halua olla kaikkien raivon kohde oopperassa tms., jos vauva itkee tms.

Ei siitä taida päästä... minäkin kuumeilin kolmannen jälkeen, nyt kuumeilen neljännen jälkeen :whistle:
johonkin kai se raja vaan on vedettävä, ja jokainen itse päättää mihin :D ja rajaa voi aina siirtää.... ;)

Täytyy varmaan ottaa noita tarjottuja lainalapsia, siinä on silti se riski että ne jää tänne ;) On kyllä ahdistavaa, mutta ehkä tämä sitten menee ohitse tai sitten ei, jos tuo mies vähänkin olis myötämielinen, niin en varmaan kahdesti miettis........

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täytyy varmaan ottaa noita tarjottuja lainalapsia, siinä on silti se riski että ne jää tänne ;) On kyllä ahdistavaa, mutta ehkä tämä sitten menee ohitse tai sitten ei, jos tuo mies vähänkin olis myötämielinen, niin en varmaan kahdesti miettis........

Lainalapsia ehdottomasti ja vaikka mielellään useampi kerralla. Saa samalla psyykkautua ajatukseen jos vaikka tulisikin kaksoset... :whistle:

Yhteistyössä