Paappa joutui TAAS sairaalaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Siis mä en ala!

Aamulla mamma (äidin äiti) soitti töihin, olivat paapan (83-v) kanssa valvoneet koko yön kun paapalta tullut katetrista niin paljon verta, ollut kipuja.

Siltä istumalta lähdin heidän luokseen, soitin ambulanssin ja sit ajoin lanssin perässä terveysaseman päivystykseen, siellä olin paapan kanssa kaksi tuntia ennenkuin siskoni (kesälomalla) tuli mut vapauttamaan takaisin töihin. Kello oli silloin 11:00. Keskipäivällä paappa siirrettiin sairaalaan ensiapuun.

Sieltä sisko soitti klo 14:00 että koska olen menossa hänet vapauttamaan, häntä niin heikottaa. No lähdin töistä kesken työpäivän, jäi tunneista uupumaan, onneksi oli saldot plussan puolella.

Sairaalan ensiavussa sitten istuin paapan seurana ja apuna kunnes klo 19:00 siirrettiin osastolle. Tulipahan pitkä päivä..

Paappa ottanut tavaksi viettää juhlapyhät sairaalassa, vapun aikaan oli lähes kolme viikkoa vuodepotilaana ja nyt juhannus tulee kulumaan sairaalassa.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Jospa joulu kuitenkin kuluisi kotona... pikaista paranemista paapallesi :flower:

Sanoinkin paapalle että onneksi välissä on itsenäisyyspäivä niin saa joulun olla kotona! ;)

Ja pikaista paranemista tosiaan toivotaan. Heidän ainokainen (mun äitini) kun on perheineen Kreikassa ja kaikki huolehdittavat tulee kaatumaan mun niskaan..Ei siinä muuten mitään mutta töissä on muutama viikko kiirusta...

Jaksamisia sinne :hug:

Mitäs kiiruhia sillä sun siskoollas on jos kerta lomalla on?VAi onko teidän suvus sama tyyli kun mun suvussa.Et mä oon jokaista aina auttamassa vaikka aikaa ei oliskaa,valvomassa sairaitten vierellä yms.Mutta muu suku menee miten tahtoo eikä mistään piittaa.

Yhteistyössä