Päänsärkyjä ja oikeassa silmässä jotain vikaa, mistä voi johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Ollu ny viikon verran, päänsäryt tuntuu pahenevan. Mutta ei kuitenkaan särje koko ajan. Oikealla silmällä nään sillei vähän sumeasti tai niinku siinä on joku kohta jolla näkee huonosti ja jotenkin toi silmä tuntuu oudolta.
Tosin naamakin taas puutuilee, joten liekkö niskat taas jumis. Mutta voiko niskajumi aiheuttaa tollasen silmäoireen?

Tää ei nyt välttämättä ole lainkaan samaa vikaa, mutta...

Mulla alkoi viime viikolla. Vasemman silmän taa, nenään ja ehkä poskionteloonkin kolottaa. Ja koko päätä särkee hieman. Ei tosin ihan koko aikaa. Ja välillä menee vilunväreitä, ihan ko joku flunssa yrittäisi. Näköongelmisa? Hmmh, ehkä tossa vasemmassa jotain pientä, ihan kuin ei saisi kunnolla tarkennettua näköä tai jotain.

Omituista minusta joka tapauksessa.

Mulla kans kolottaa toi oikeanpuolen poskiontelo. Mulla toi silmä alkaa vaan olla aika häiritsevä. Voiskohan tosiaan olla flunssan oireita :confused:. Meillä kyllä kakrut on flunssas, sen verran kovas että lieneekö peräti influenssa.

Ja migreeni voi oireilla pelkästään silmässä. esim. mulla tulee vain ja ainoastaan näköhäiriöitä. Kestää enemmän tai vähemmän. Koskaan ei ole päänsärkyä.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Migreeni voi aiheuttaa,samoin silmänpainetauti.
Kannattaa käydä lääkärissä,jos ei ole migreeniä ollut aiemmin.

Kävin lääkäris, oli jo aiemmin muusta syystä sovittu aika. Sanoin samalla noista oireista, lääkäri vartin tutki mua (piti tehdä kaikkea, katto silmiä kaikilla lampuilla, koputteli ja pisteli), sen jälkeen mun piti ottaa nenään suihkutettava migreenin täsmälääke ja tadaa, oireet hävis kohta pian.

Yhteistyössä