Päänsärky+muut oireet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v-ieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v-ieras

Vieras
Eli mulla on nyt jokusen viikon ollut melkein päivittäin sellasta pientä päänsärkyä, huimausta ja pienoista huonovointisuutta (ei kuitenkaan oksentelua) Koulussa on hirveesti kaikkea, niskat tosi jumissa paljosta koneella istumisesta...
Päänsärky on aamuisin pahimmillaan, jolloin myös kädet kipeet ja puutuneet..
Särky ei kuitenkaan haittaa normaalia elämää, on vaan inhottavan tuntuista.
Voiko johtua pelkästään niskoista, stressistä ja väsymyksestä?

Kuulostaa hyvin tutulta, mulla on ollut jo kuukauden sellaista hengen ahdistusta koska hengitän pintapuolisesti aina kun stressaan. Hmm ootko samassa asennossa paljon? Näytön edessä ja hartiat korvissa? Se tekee tosi huonoa ryhdille ja koko kropalle. Kannattaa käydä jumpissa ja venytellä hyvin! Nukutko riittävästi?

Nukun viikolla n.5-6.5h yössä ja viikonloppuisin 7-8h.. Istun paljon koulussa pulpetin ääressä kirjottaen ja kotona koneella tehden koulutehtäviä.. Lisäksi monena iltana huomaan että oon unohtanu juoda vettä riittävästi.
Iltasin pyrin käymään lenkillä ja viikonloppuisin ulkoillaan paljon.

Pakko istua koneella ku pitää kouluhommat hoitaa.. :/
Mut kyllä mä iltasin sen lenkin heitän ja yritän muutenkin aina sillon tällön venytellä ja pyöritellä hartioita.

Lisää vettä, unta ja liikuntaa. Fysioterapeutilta kunnon jumppaohjeet hartiajumin hoitoon sekä fysikaalista hoitioa. Sulla voi olla fasettilukkokin. Paas kipaisten lääkärillä hakemassa lähete fysioterapiaan.

Yhteistyössä