Päänsärky jo kolmatta päivää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v iierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v iierras

Vieras
Mitä ihmettä. Moneen vuoteen ei ole kunnolla särkenyt päätä ja nyt sitten särkee sillain ärsyttävästi jo kolmatta päivää. Syynä painostava ilma vai mikä? Verenpainelääkitys mulla on, mutta ei paineissakaan vikaa...

Oletko ottanut lääkettä? Mulla ei särky mene ohi ilman lääkitsemistä. Niin monet kerrat olen kärvistellyt. Jos päänsärky on tuloillaan niin otan 500 mg panadolia tai 400 mg buranaa. Jos kipu on jo päällä niin otan 1g panadolia tai 600 mg buranaa.´tai jopa molemmat yhtaikaa. Lisäksi kupillinen kahvia ja runsaasti vetta jos kipu johtuu nestehukasta.

Kannattaa soittaa alueesi terveysneuvontaan. Siellä osataan antaa useimmiten tarpeelliset ohjeet kuinka edetä. Itelläni tuli Tampereella voimakasta huimausta, ja neuvoivat päivystykseen Acutaan. Muutaman päivän rundi, kun ei ruokakaan pysynyt sisällä, mutta se ei kuulu tähän.
SIIS, hae netistä alueesi terveysneuvonnan/päivystyksen numero, ja kerro oireet(terveyshistoriasi, alku, kulku, jne), ja kysy mitä tehd, ämihin jatkohoitoon.

Mitä ihmettä. Moneen vuoteen ei ole kunnolla särkenyt päätä ja nyt sitten särkee sillain ärsyttävästi jo kolmatta päivää. Syynä painostava ilma vai mikä? Verenpainelääkitys mulla on, mutta ei paineissakaan vikaa...

Ja siihen migreeniin ei todellakaan auta 600 mg ibuprofeenia ja 1 g parasetamolia, jos kyse on todella kunnon migreenistä. Ehkäisyyn voi auttaa mutta päällä olevaan hedariin ei. Harvoin siihen auttaa edes 6 x 400 mg.
Migreeeniin on ihan omat lääkkeensä.

Lääkäriin, jos et tavallisesti kärsi särystä ja se jatkunut useamman päivän.

Yhteistyössä