Pääkaupunkiseudulla kirppistä jonne voisi vain viedä myytävät kamat!!??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sohvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sohvi"

Vieras
Moi!
Olisiko kellään tietoa siitä, jos pääkaupunkiseudulta löytyisi sellasta kirpparia ym. minne voisi vain viedä myytävät kamat (vaatteita), mutta ei itse taritse siellä myydä ne? Mutta kuitenkin saisi sitten jonkun pienen lantin sitten niistä sinne viedyistä myydyistä kamoista?
Vai onko tälläisiä edes olemassa? :D kaveri vain sellaisesta puhui, ja nyt haluaisin saada selville. Olisin todella kiitollinen jos täällä kukaan olisi sellaisesta tietoa :-)

Sen verran kyselen, että tajuat kai, että sinun ne tavarat pitää laputtaa? Eli kirjoittaa hinta yms tiedot lapulle, ja kiinnittää tuotteeseen.
Joillain kirppiksillä on palveluna ainakin ollut, että laputtavat puolestasi, mutta myynnistä lähteekin sitten iso prosentuaalinen osa pois.

En suosittele ainakaan Akselia. Sieltä on huonoja kokemuksia. Tai minkäs sen väliä, jos ei haittaa, että tuotto ei vastaa odotettua, mutta varoittava sana tässä. Netistä löytyy huonoja kokemuksia, jos Googlettaa. Minunkaan oma kirjanpitoni ei ole täsmännyt menekin kanssa ollenkaan.

Akselissa on se kokonaispalvelu- juttu, jonne tosiaan vaan itse viet tavarasi laatikoissa ja he hoitavat hinnoittelun ja myynnin. Itse käytin viime syksynä tätä palvelua. Vein tavarat, odottelin n. kuukauden ja sitten tuli ilmoitus paljon tuli myyntiä. Hinta oli aika korkea, 50€ + 50% myynnistä, mutta säästyinpä itse hinnoitteluilta ja pöydän huolehtimisesta.

http://www.akseli.info/palvelumme/?id=22

Nykyään he ottavat näköjään 60€ provisiota..

Akselissa on se kokonaispalvelu- juttu, jonne tosiaan vaan itse viet tavarasi laatikoissa ja he hoitavat hinnoittelun ja myynnin. Itse käytin viime syksynä tätä palvelua. Vein tavarat, odottelin n. kuukauden ja sitten tuli ilmoitus paljon tuli myyntiä. Hinta oli aika korkea, 50€ + 50% myynnistä, mutta säästyinpä itse hinnoitteluilta ja pöydän huolehtimisesta.

Akseli Oy - Palvelumme

Nykyään he ottavat näköjään 60€ provisiota..

Ottavat nykyään 60 % provikkaa. Järkkyä. Meillä oli tosi huono kokemus tuosta kokonaispalvelusta. Totaali tuotto siitä ajasta oli sen verran, kuin ollaan saatu yhdestä viikosta itse myymällä ja hinnoitelemalla murto-osa tavaraa, mitä Akselissa meni. Paljon siis meni meilläkin, mutta oikein mitään ei tullut. Jotain siellä tökkii.

En suosittele ainakaan Akselia. Sieltä on huonoja kokemuksia. Tai minkäs sen väliä, jos ei haittaa, että tuotto ei vastaa odotettua, mutta varoittava sana tässä. Netistä löytyy huonoja kokemuksia, jos Googlettaa. Minunkaan oma kirjanpitoni ei ole täsmännyt menekin kanssa ollenkaan.

Kyllä mun tuotto siellä on vastannut aina odotettua, jotain 250-600e /vko. Tykkään Akselista ostajana ja myyjänä.

Mitä sinulla on myynnissä, jos olet saanut yli 300e/vko? Uutta/uudenveroista vaatetta, astioita tai leluja?

Minä möin keväällä vauvanvaatteita, yhdellä olleita ja todella hyväkuntoisia, kaikkiaan 6 Ikean kassillista oli vaatetta, 4 kassillista meni. Sain 287 e, ja se oli mielestäni tosi hyvin.

Jollain on kyllä käynyt tuuri Akselissa, koska meidänkin jutut oli arvokkaita ja hyväkuntoisia, eikä tilitys vastannut odotettua ollenkaan. Ei uskalleta enää sinne viedä juttuja. Ei varmaan kyllä muuallekaan...

En nyt halua syyttää mitään yksittäistä kirpparia, mutta minulla on ihan käynyt mielessä seuraava asia... Niillä omistajilla/työntekijöillä on yleensä siellä omatkin pöydät, jossa myyvät ihmisten sinne jättämiä vanhoja tavaroitakin... Tuli vaan mieleen, että varmaan löytyy sellaisiakin työntekijöitä, jotka saattavat lyödä osan myydyistä tuotteista vaan omalle myyntitilille. Eihän niissä mitään viivakoodeja ole, vaan nehän vaan näppäilee ne pöytänumerot koneelle. Me ei nyt jatkossa enää viedä tavallisille kirppiksille, vaan luotetaan jatkossa huutikseen, niin ei tule paha mieli.

Siis toi akselihan on järkky hinta!! Veisin ite lastenvaatteet myyntiin, mutta en kyllä ala maksamaan 50 euroa, jos en edes tiedä pääsenkö sen yli! Eli jääkö vielä miinukselle.

Onko missään muualla lastenvaatteiden myyntitiliä tms.?

Luin eilen sen uuden lastentarvikekirppiksen blogia ja siellä on tuollainen palvelu eli myyntitili. Eli viet tavarat ja he tekee kaiken muun. Ottaa 40% tuotosta, siis on provikka. Ei muuten maksa mitään. Mutta on tosiaan vaan lastentarvikkeille.

www.minipoppoo.fi on nettisaitti.

Tossa Akselissa täytyy olla hirveästi tavaraa! Ne on varmaan niitä täyteen ahdettuja pöytiä joissa on aina se -50 % lappu.

Sitten on kanssa uusi, hyvä nettikirppis lastenvaatteille. Ostavat vaatteet pois vaikka isossa erässä, näistä ei siis saa mitään myyntiprovikkaa.

www.nettikirppu.fi

Yhteistyössä