M
Mustelmakoipi
Vieras
Mulle on viimeisten parin, kolmen viikon aikana ilmestynyt sääriin/reisiin todella paljon mustelmia. Hyvin erikokoisia ja värisiä. Toiset hyvinkin isoja ja erittäin mustan puhuvia. En kuitenkaan kolhi itseäni mihinkään erityisesti. Myöskin väsymys vaivaa. Olen tosi väsynyt koko ajan, en uninen, vaan väsynyt. Hemoglobiinini on myös aina ollut huono.
Kellään tietoa mistä johtuu? Voisiko johtua e-pillereistä, joita olen nyt syönyt neljättä kuukautta, viiden vuoden tauon jälkeen? Tosin samoja olen käyttänyt aiemminkin, eikä mitään ole aiemmin tullut.
Olen menossa ensi maanantaina lääkäriin muissa asioissa ja otan tämän asian siellä puheeksi. Mutta ketään, jolla ollut "samaa" vaivaa?
Kellään tietoa mistä johtuu? Voisiko johtua e-pillereistä, joita olen nyt syönyt neljättä kuukautta, viiden vuoden tauon jälkeen? Tosin samoja olen käyttänyt aiemminkin, eikä mitään ole aiemmin tullut.
Olen menossa ensi maanantaina lääkäriin muissa asioissa ja otan tämän asian siellä puheeksi. Mutta ketään, jolla ollut "samaa" vaivaa?