pää puutuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Olemme olleet naimissa kohta 3vuotta ja yhdessä 6,5vuotta, ja nyt alkaa tuntua siltä ettei jaksaisi enää tätä suhdetta.Meillä kohta 4vuotias tytär jonka takia olen ainakin vielä yrittänyt kestää.Seksiähän meidän perheessä harrastellaan vain kun isännälle sopii tai kun se sattuu oleen sillä tuulella, omista haluistani viis veisaa!!En saa minkään laista huomiota enään mieheltäni.Toista naista sillä ei voi olla sen tiedän 100% varmuudella.Kaikki tavat meidän perheessä menee nykyään niin rutiinin omaisesti että päivät näyttävät toisiltaan.Kun ehdotan jotain piristävää viikonloppu matkaa meille kahdelle niin aina se keksii jonkun esteen ettei päästä lähteen.Itse yritän parhaani mukaan pitää herran olon mukavana hieroa niskoja ja silleen mutta aika yksipuolista tää tuntuu nykyään olevan! :'( Onko kellään samanlaisia kokemuksia tai että kuinka olette selviytyneet ja saaneet taas suhteen toimimaan??

Jep,samalta sonnalta kuulostaa... Paitsi että me ei olla naimisissa ja meille on toinen lapsi syntymässä ens talvena.
Mieheni ei ole sanonut tai tehnyt mitään kaunista hyvin pitkään aikaan, vaikka minä yritän aina rohkaista ja kehua häntä. Jokainen nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi, mutta meidän kotona siitä ei tarvitse haaveilla. Seksiä tosiaan harrastetaan silloin kun häntä huvittaa ja silloinkin sen kesto on n.1min.(max.2min.) siis siitä kun vehje on saatu sisälle.eli se siitäkin sitten...
Lisäksi mieheni ei osallistu kotitöihin eikä lapsen hoitoon. Se on kuulemma naisten hommaa... Ei petä, mutta flirttailee sitäkin enemmän.

Kun laskee kaiken #&%?$!*, niin on pakko miettiä mitä hittoa teen tälläsessä suhteessa?!? Ja vastaus on että rakastan häntä. Kysymys kuuluu vain että kuinka kauan?? Välillä jo nyt tekee tosi tiukka. Tuntuu että ois kahden lapsen yksinhuoltaja...ja kohta kolmen...

Noh, ehkä huomenna on paremmin?Toisaalta niin ajattelin eilenkin, ja sitä edellisenä, ja sitä edellisenä.....

Koita jaksaa, et oo ainut :hug:

Yhteistyössä