Pää on sekasin kun lintulauta ja pitäis vielä tajuta tuon kassakoneen päälle! Ei tuu mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Lupauiduin tuuraamaan tuttua kaupalla tänään. En sitten saanu nukuttua viime yönä oikeestaan ollenkaan ja nyt järki on niin jäässä ettei mitään rajaa. Toivottavasti pysyy yhtä hiljasena loppupäivänkin, muuten mä oon helisemässä.

Ja kuten arvata saattaa, heti kun pääsin sanomasta, niin tuli sellanen tilanne, että piti jo soittaa apua. Saanko, pliis, saanko mä lyyä tuon oven lukkoon ja lähtee nukkumaan? :headwall: |O

Yhteen asti pitäis sinnitellä. Kuinka se aina meneekin niin, että kun on jotain outoa tiedossa, niin takuulla on joko karsea päänsärky tai sitten ei oo saanu nukuttua.

Heräsin joka hiiskatin rapsahdukseen, eli nukuin yön 5minuutin pätkissä. Suunittelin jo nakkaavani kaikki kissat ja koirat pihalle häirittemästä mun yötä.

Toivottavasti kaikilta ei oo kissan- ja koiranruuat loppu ja loppuaika ois oikeesti hiljasta. Otin kirjan joukkoon varuiksi, mutta en tohi lukea, kun heti alkaa silmä luppaamaan.

Jos muuten siellä seinällä kassan luona on vielä lappu että talviratsastushousut äreelle, niin sen voi jo ottaa pois. Ei oo näkyny ei kuulunu ja mä sentäs tilasin ne jo viime syksynä......

Niin että nyppää pois, mulla ON jo housut jotka tuli viikko tilauksesta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1496384

Katsele vaikka näitä :D

hmmm.... huonomminkin työajan vois kuluttaa ;) :whistle:

palstailuhan on hyvä tapa kuluttaa työaikaa :D

sä ootkin ekspertti siinä asiassa :D

juu niin oon :laugh: parhaillaankin.

tiistaina ois yö :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1496384

Katsele vaikka näitä :D

hmmm.... huonomminkin työajan vois kuluttaa ;) :whistle:

palstailuhan on hyvä tapa kuluttaa työaikaa :D

sä ootkin ekspertti siinä asiassa :D

juu niin oon :laugh: parhaillaankin.

tiistaina ois yö :whistle:

pistetään harkintaan, viime yönä oisin voinu aivan hyvin valvoakkin, kun kerta nukkumisesta ei vaan tullu mitään

jippii, kolme varttia enään, sit mä pääsen päiväunille.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jos muuten siellä seinällä kassan luona on vielä lappu että talviratsastushousut äreelle, niin sen voi jo ottaa pois. Ei oo näkyny ei kuulunu ja mä sentäs tilasin ne jo viime syksynä......

Niin että nyppää pois, mulla ON jo housut jotka tuli viikko tilauksesta :whistle:

ei näkyny sellasta lappua, mutta sillä on mun kissan kuva seinällä :o

Yhteistyössä