Pää ja ajatukset sekaisin! =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juuli

Vieras
La oli mieheni 3-kymppiset. Molemmilla juominen meni överiksi ja hermostuimme toisiimme. Lähdin baarista mitään sanomatta miehelleni, taksilla kotia nukkumaan. Mieheni yritti soitella perääni,mutta laitoin kännyn äänettömälle. Hänen lomapakko ja avaimensa oli mulla, mitä en silloin "muistanut",kun hän oli tullut kotiovelle ovikelloa soittaa,mutta en ollut siihen herännyt. Luuli,että en ole kotona ja lähti mua ettimään baareista ym.,kun oli huolissaan musta. Oli sit päätyny puolituttavan naisen luo yöksi,kun ei ollut päässyt kotia. Olivat suudelleet. Mieheni ei kyennyt menemään pitemmälle vaan lähti pois hänen luotaan. Kertoi mulle myöhemmin päivänä asiasta,koska halusi meidän suhteen perustuvan rehellisyydelle. Aiemmin ei oo moista tehnyt,kun ei hyväksy sellaista. Nyt ei kuulema tunne enään itseään.

Mun pää ja ajatukset on ihan sekaisin! Meillä 5v ja 2,5v lapset. Yhdessä oltu, juuri tulee 8v täyteen. Viimeinen puoli vuotta ollut meillä kaikilla mullistavaa, uutta ja sopetumisaikaa,kun palasin kokonaan työelämään ja "uusi lehti kääntyi elämässämme"

Mä olen aina ollut aiemmin myös sitä mieltä,etten pettämistä hyväksy. Nyt kuitenkin haluaisin sisimmässäni jatkaa,koska rakastan miestäni ja tiedän,että hän katuu tosi syvästi. Arvostan häntä,että hän uskaltautui kertomaan asiasta mulle,vaikka se ei vähennä hänen tekemisensä arvoa.

Nyt tunnen suurta surua ja pettymystä asiasta. Pelkään,että tunteet muuttuu myöhemmin kostonhaluksi, halu tasoittaa tilanne, jos vaikka tulisi parempi olo, vaikka en usko paremman olon siitä tulevan.

Mitä muut ootte asiasta mieltä? Omia kokemuksia?

Tässä asiassahan päätöksen voit tehdä vain sinä itse. Miehen puolesta kuitenkin puhuu tuo, että itse kertoi asiasta ja katuu tekoaan. Mieti asiaa rauhassa, oletko valmis pistämään kaiken pirstaleiksi tuon takia vai pystytkö antamaan anteeksi (unohtaminen vie pitempään) ja jatkamaan. :hug:

Mutta miehesi oli kuitenki yrittänyt soitella yms. perääsi? Minusta se kertoo välittämisestä. Ja ehkä se suudelmakin oli tämän puolituttavan naisen aloituksesta.
Minä en nyt ihan noin pienestä muuten hyvää suhdetta kaivoon heittäisi, suudelma on kuitenki todella pieni juttu minun mittapuussani. Kyllähän se pahalta tuntuisi, mutta ehkä minä kuitenkin yrittäisin enempi nyt panostaa siihen parisuhteeseen ja saada takaisin se luottamus ja hyvä olo molemmille.

Ja pisteet rehellisyydestä miehellesi!

Minusta sinun oma käytöksesi oli jokseenkin typerää, kun häivyit mitään ilmoittamatta baarista miehesi lomakko ja avain mukanasi etkä päästänyt häntä edes kotiin yöllä. Nauttimallasi alkoholilla oli tietysti osuutensa käytökseesi, mutta niin oli varmaan sama juttu miehelläsikin. Mitään vahinkoa ei liene tapahtunut eikä mielestäni edes pettämisestä voi puhua, jos olivat vain suudelleet eikä miehesi edes halunnut edetä pidemmälle.
Koston sijaan kumpikin voisi katsoa itseään rehellisesti peiliin ja miettiä, miksi näin tapahtui.

Ei ole kokemuksia, mutta puhukaa asia selväksi kunnolla ja ottakaa toisianne huomioon ja halatkaa ja pussatkaa niin että tuntuu!
Ei tuon takia kannata kyllä eriteille lähteä! Mielestäni tuo on aika inhimillistä kuitenkin; ja miehesihän kuitenkin teki stopin hommalle!
:hug:

mitä se vaikka soitteli perään?olisi jäänyt vaikka oven eteen nukkumaan kuin se että lähtee tuttava naisen luo.minä vain olen niin saivartelija että mietin että jääkö yhteen kertaan

mutta kuitenkin, mitä pettäminen teidän mielestänne on? pelkkää seksiä vaiko rakkautta. minä ajattelen että tuollainen ns. "vahinko" kännissä tehty suuri moka. niin voisin siitä päästä yli, ja antaa anteeksi. tietysti seksin harrastaminen muiden kanssa voisi toistua. anyway.
Sen kokisin kuitenkin suuremmaksi pettämiseksi, kun mieheni olisi rakastunut johonkuhun muuhun. se on tunnetta ja mä en vois sille enää mitään. vähä sekavaa mut älläsixte?

Miehesi on ehkä mennyt sinne naisen luokse aivan huolessaan sinusta (siihen lisänä vielä alkoholitila) Nainen on ehkä käyttänyt miehesi tilaa hyväkseen ja alkanut halailemaan ja suutelemaan. Kun miehesi huomannut tilanteen menneen siihen pisteeseen. Laittanut topin asialle. Jos asia näin, niin en ajattelisi eroa yms. Miehellä ei avainta kotiin, sinä hukassa, juovuksissa jne...

Ajattele asiaa niin, et mitä kaikkea itselläsi olisi käynnyt mielessä jos miehesi olisi häipynyt etkä pääsis kotiin ja eikä mies vastaisi kun soitat.
Varmaankin ajattelisit et nyt se on jonkun vieraan luona tms..

Ei se tietenkään oikeuta miestä ketään suutelemaan mut kuitenkin..

(tosin meillä tuo suuteleminen ei olis mikään kamala juttu, en mä siitä suuttuis, joten voin olla väärä ihminen tähän vastaamaan :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä se vaikka soitteli perään?olisi jäänyt vaikka oven eteen nukkumaan kuin se että lähtee tuttava naisen luo.minä vain olen niin saivartelija että mietin että jääkö yhteen kertaan

Mikset vastannut? Miehesi oli alkoholin vaikutuksen alaisena.

Eihän se suuteleminen tietty oikein ole, mutta pohjimmiltaan mies ei sinua halunnut perusteellisesti pettää, koska selvästi katuu toilailujaan. Kännispäissään toilailu ei ole mistään kotoisin, joten te molemmat käyttäydyitte kyllä pöllösti. Koittakaa puhua asiat halki ja pitäkää huoli, ettette koskaan jätä toista ilman avainta tai lompsaa minnekään!

Minulla itselläni on kokemus siitä, kun mies sammahti eräissä polttareissa. Meillä oli sovittu meno seuraavana päivänä. En saanut puhelimella kiinni, en tiennyt missä mies on ja kavereitakaan en saanut kiinni. Lopulta sain yhden kaverin äidin kiinni, joiden mökillä olivat olleet, mutta olivatkin sitten lopulta heidän kotona. Itku silmässä paukutin ovea ja onneksi mies löytyi sieltä. Mikään ei ole hirveämpää kuin hätä toisen kunnosta. Kiersin autolla monet mutkat etsiessäni toista. Itse en hyväksy sitä ollenkaan, jotta jos ollaan ihan pehvat ja sitten toinen jätetään oman onnensa nojaan. Meni vähän ohi aiheen, mutta olkoon.

Mä en hyväksyisi edes kännissä tehtyä mokaa, kuten suutelua. Ei aikuisen ihmisen pitäisi olla niin tolkuttomassa kunnossa, että muka vahingossa panee toista tai vaikka "vain" suutelee. Tässä asiassa olen ehdoton. En pystyisi ikinä elämään mieheni kanssa, jos hän olisi pettänyt minua. Sen sijaan lyömisen voisinkin antaa anteeksi (en sentään nyrkillä hakkaamista, kohtuus kaikessa), mutta onneksi sitäkään pelkoa ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Mutta miehesi oli kuitenki yrittänyt soitella yms. perääsi? Minusta se kertoo välittämisestä. Ja ehkä se suudelmakin oli tämän puolituttavan naisen aloituksesta.
Minä en nyt ihan noin pienestä muuten hyvää suhdetta kaivoon heittäisi, suudelma on kuitenki todella pieni juttu minun mittapuussani. Kyllähän se pahalta tuntuisi, mutta ehkä minä kuitenkin yrittäisin enempi nyt panostaa siihen parisuhteeseen ja saada takaisin se luottamus ja hyvä olo molemmille.

Ja pisteet rehellisyydestä miehellesi!

olen samaa mieltä.

Ajattele, mitä olisit itse ajatellut tuossa tilanteessa, jos baarista olisikin häipynyt miehesi kera lompakkosi ja avaimen...lisäksi vielä laittanut puhelimen äänettömälle. Mieti millaisen viestin olisit sitten kirjoittanut tänne. Suuteleminen tietysti väärin, mutta miehesi katui kovasti tekoaan + tunnusti melkein välittömästi. Molemmat toimitte typerästi!

itse käyttäydyit ensin lapsellisesti.

Onhan toki väärin suudella vierasta naista, mutta ainakin hän tunnusti ja pyysi anteeksi. Kuvittelepa tilanne toisin päin. Miehesi ei vastaisi sulle, ei avaisi ovea, ei ois rahaa, ei avaimia. Meinisit puli tutulle miehele yöksi ja suutelisitte. Silloinkin se ois sun mielestä sun miehen vika, koska se ajoi sut siihen.. Ole rehellinen itseäs ja muita kohtaan.

lisään vielä, et kyllä mä enemmän loukkantuisin siitä, et mua ei päästettäis kotiin eikä puhelimeen vastattais ja odotettais et mä nukkuisin oven ulkopuolella kiltisti yöni, kuin se, et toinen olis suudellu jotain muuta B)

Tämä on hieman kaksi piippuinen juttu...
Toisaalta pisteet kotiin miehelle rehellisyydestä ja sillä ei varmasti tapahtunut muuta kun kerran kuitenkin kertoi siellä olleensa. Ja kuten edellä on mainittu, että kannattaako hyvä suhde pistää palasiksi näin pienen asian takia??? Jos kerran olette kumminkin onnellisia yhdessä ja lapset ja kaikki...

Kannattaa miettiä hetki...

Toisaalta itselläni on kuitenkin TODELLA vilkas mielikuvitus ja unohtaminen ei todellakaan ole helppoa. Kuva siitä, että mieheni suutelee toista välkkyisi mielessäni varmasti aika kauan...

En haluasi todellakaan olla sinun saappaissasi :(

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
lisään vielä, et kyllä mä enemmän loukkantuisin siitä, et mua ei päästettäis kotiin eikä puhelimeen vastattais ja odotettais et mä nukkuisin oven ulkopuolella kiltisti yöni, kuin se, et toinen olis suudellu jotain muuta B)

Täysi peesi tähän.

Lisään vielä, että olisi EDESVASTUUTONTA hajoittaa lapsilta perhe yhden SUUDELMAN takia! Vähän suhteellisuudentajua nyt! Miehesi oli humalassa, sinä et päästänyt häntä kotiin ja nyt hän katuu asiaa. On ok, jos olet vihainen ja tästä seuraa teille jonkinasteinen kriisi. Mutta eroa ei kannata tämän asian takia edes ajatella, jos parisuhteenne ainoa ongelma on tässä.

Kun lapsia tekee niin heidätkin pitää huomioida ja miettiä mitä ero merkitsisi heille.

Minusta se, että miehesi ei mennyt suudelmaa pidemmälle vaan lähti pois, kertoo siitä, että itsekontrolli pelaa. Suudelmaa en näe niin pahana asiana...
sinähän et oikein jättänyt miehelle vaihtoehtoja, kun ei ollut rahaa ja et kotiin laskenut, toki yöpaikka pitää löytää.

Itse henkilökohtaisesti varmaan suuttuisin kumppanille huomattavasati enemmän juuri tuosta rahojen ja kotiavainten viemisestä ja sen "unohtamisesta" niin etten pääsisi kotiin. Suudelman jälkeen poistumisessa kuitenkin selvä viesti, että kumppani ja hänen hyvinvointi on mielessä.
Molemmat olete siis mokaneet, joten koittakaa molemmin puolin antaa anteeksi.

sinä lähdit,et avaa ovi,tiedät ei ole avain ei raha.
mies on juonut ja voi joutua vaikka ryöstö uhriksi :/
et vastaa puhelin ja nukut.
kuule madam olet selvinnyt vähällä.

No en kyllä hyvvää suhetta heittäisi tuommoisen "känni-shöyn" takia hukkaan. Molemmat mokasitte, ottakee ja sopikaa ja sitten pussaatte ja unohatte tuon nolon illan... Ja juokaatten jatkossa vähän hillitymmin :hug:

Yhteistyössä