Pää hajoaa yhden työpaikkamme ÄMMÄN vuoksi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"argh"

Vieras
En jaksa kuunnella sitä. Se on ihan samanlainen rivityöntekijä kun minäkin, mutta käytöksellään on olevinaan jotain ylempääkin ja päsmäröi koko ajan.

Se kuvittelee olevansa kaikkien tykkäämä jne. mutta oikeasti osa porukasta pelkää sitä ja osa vaan tuntee syvää myötähäpeää sen toimista.

Mulla nousee kylmät väreet aina kun se astuu huoneeseen, ihan kuin joku musta esirippu laskeutuisi ylle. Hyi hitto! :(
Ja pomo ei saa sitä ruotuun. Hyvin äkkiä olis kengänkuvat kankussa, jos olisi minun alaiseni.

[QUOTE="vieras";28190813]Myös voimakkaat persoonat voivat kokea tulleensa kiusatuksi ts. myös heitä voidaan kiusata työyhteisössä. Ja muuten, aikuisten ihmisten kannattaisi puhua asioista suoraan, vaikka kuinka pelkäisi toisen reaktiota.[/QUOTE]

Ei sen kanssa vaikuta puhua kun se kärjistää asiat ja paisuttelee niitä.
Pomo varoitti sitä sen käytöksestä muutama kuukausi sitten, se tyyppi ei puhunut sitten sanaakaan kelleen moneen viikkoon. Sitten se alkoi taas puhua ja taas vähitellen käytös palasi siihen määräilevään tyyliin.
Se puuttuu kaikkien asioihin, kirjaa johonkin tiimarinvihkoon kaikkien sanomiset ja tarvittaessa käyttää niitä sinua vastaan. Ärsyttävää!

Meillä on ihan samanlainen tyyppi töissä. Pahinta on, että nyt on tullut toinen samanlainen tyyppi töihin.

Yritän pysyä näistä tyypeistä mahdollisimman kaukana. Toistaiseksi välttelytaktiikkani on toiminut.

[QUOTE="argh";28190778]En jaksa kuunnella sitä. Se on ihan samanlainen rivityöntekijä kun minäkin, mutta käytöksellään on olevinaan jotain ylempääkin ja päsmäröi koko ajan.

Se kuvittelee olevansa kaikkien tykkäämä jne. mutta oikeasti osa porukasta pelkää sitä ja osa vaan tuntee syvää myötähäpeää sen toimista.

Mulla nousee kylmät väreet aina kun se astuu huoneeseen, ihan kuin joku musta esirippu laskeutuisi ylle. Hyi hitto! :(
Ja pomo ei saa sitä ruotuun. Hyvin äkkiä olis kengänkuvat kankussa, jos olisi minun alaiseni.[/QUOTE]

Ja sinä olisit käräjillä laittomasta irtisanomisesta. Pomon kannalta sellainen saattaa ollakin todella hyvä työntekijä. Tällaista tämä pomon työ on.

Alkuperäinen kirjoittaja työnjohtaja;28190940:
Ja sinä olisit käräjillä laittomasta irtisanomisesta. Pomon kannalta sellainen saattaa ollakin todella hyvä työntekijä. Tällaista tämä pomon työ on.

Työntekijä, joka puuttuu muiden töihin, mustamaalaa muita ja huonontaa ilmapiiriä, ei todellakaan ole hyvä työntekijä. Huono ilmapiiri vaikuttaa koko työyhteisön työmotivaatioon, eikä ihmisistä saada näin kaikkea irti, mitä voitaisiin kannustamalla ja hyvässä ilmapiirissä saada. Tuollainen käytös ja kiusatuksi tuleminen lisää myös poissaoloja, joten sekään ei ole hyvä työantajan kannalta.

Toki esimies voi kuvitella, että hänelle on apua siitä, kun yksi lellikki juoksee täyttämässä kaikki hänen tarpeensa, mutta laajemmin katsottuna se ei toimi, kun muita työyhteisössä kohdellaan huonosti.

• Tykkää
Reactions: Oubou
Alkuperäinen kirjoittaja työnjohtaja;28190940:

Äkkiäkös tuommoisen tyypin kanssa on ne tarvittavat kirjalliset varoitukset kasassa. :kieh:

ja annas kun arvaan....kaupankassoja kaikki? itsellä samanlaisia kokemuksia vuosia sitten...kaupassa töissä, ja siellä eräs tosi ikävä nainen työkaverina. =/ onneks en ole enää töissä sillä alalla huh!

[QUOTE="vieras";28191142]Naiset saa riidan aikaan millä tahansa työpaikalla, kun naisia on enemmän kuin yksi.[/QUOTE]

ei se nyt niinkään ole. ei minun edellisessä työpaikassa tapeltu. ;)

Yhteistyössä