P****leen juntit!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiuMui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiuMui

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
1 404
0
36
Pitihän minunkin kipaista sinne lidliin hakemaan tätä kehuttua stepperiä, seistiin sitten kassajonossa kun takanamme lastattiin ostoksia hihnalle ja kuulin kuinka n. 5v poika nakkasi kiellosta huolimatta huuhteluainepullon lattialle.
Sain sitten kuorrutuksen mokkasaappaisiini ja tytön kosteussuojattu toppahaalari+toinen tumpuista on myös piloilla. Pyysin kassaa antamaan paperia mutta siihen mennessä kun tämä oli sellaista takahuoneesta hakenut niin huuhteluaineet olivat jo imeytyneet kankaisiin.
Ei edes anteeksipyyntöä herunut!!!??!! :headwall: :headwall: :headwall:
Käyttäytyivät niinkuin mitään ei olisi tapahtunut vaikka lattia lainehti ja kolme ihmisen vaatteet sotkeutuivat |O

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Pitihän minunkin kipaista sinne lidliin hakemaan tätä kehuttua stepperiä, seistiin sitten kassajonossa kun takanamme lastattiin ostoksia hihnalle ja kuulin kuinka n. 5v poika nakkasi kiellosta huolimatta huuhteluainepullon lattialle.
Sain sitten kuorrutuksen mokkasaappaisiini ja tytön kosteussuojattu toppahaalari+toinen tumpuista on myös piloilla. Pyysin kassaa antamaan paperia mutta siihen mennessä kun tämä oli sellaista takahuoneesta hakenut niin huuhteluaineet olivat jo imeytyneet kankaisiin.
Ei edes anteeksipyyntöä herunut!!!??!! :headwall: :headwall: :headwall:
Käyttäytyivät niinkuin mitään ei olisi tapahtunut vaikka lattia lainehti ja kolme ihmisen vaatteet sotkeutuivat |O

Juntit on kyllä s******n ärsyttäviä. Siis nimenomaan nuo, jotka eivät ole edes pahoillaan tai pyydä anteeksi tai tarjoudu korvaamaan. Olen ihan tulessa jo tuon kertomuksesi perusteella, saati jos itse olisin ollut "uhrina".

:o totuus on,että aika harva aikuinen osaa pyytää anteeksi..menee vähän ot. mutta tytön kans pari kertaa kaupassa aikuinen on törmännyt kärryllään hyllyn reunassa seisovaan lapseeni ja kertaakaan ei ole anteeksi pyydetty :kieh: itse olen ollut silloin kauempana hakemassa jotain,niin en ole voinut puuttua..opetin tytölle,et seuraavalla kerralla sanoo kuuluvalla äänellä; ei se haittaa,saat anteeksi :saint:

Olin jotenkin niin h-moilasena ja tavallaan odotin että hekin reagoisivat tilanteeseen, en osannut muuta kuin mulkoilla ja manailla vihaisena.
Ylipainoisia, huonosti pukeutuneita ja kolme pientä lasta kulahtaneissa vk-haalareissa -> olemus, käyttäytyminen ja ostokset huomioituina JUNTTEJA!
:kieh: Haukkuminen helpottaa ---

Olin jotenkin niin h-moilasena ja tavallaan odotin että hekin reagoisivat tilanteeseen, en osannut muuta kuin mulkoilla ja manailla vihaisena.
Ylipainoisia, huonosti pukeutuneita ja kolme pientä lasta kulahtaneissa vk-haalareissa -> olemus, käyttäytyminen ja ostokset huomioituina JUNTTEJA!
:kieh: Haukkuminen helpottaa ---

Sori :ashamed: Mä en kyllä huomannut että miedän muksuista joku kaatoi teidän reimatecin päälle huuhteluaineet. Mutta se varmaan johtui siitä että hilasin tätä läskiruhoani karkkihyllylle.

Ihan normaalia toimintaa. Mä tässä joku aika sitten kävelin bussipysäkille ja joku ääliö suhautti - varmaan oli ihan vidun tärkeä tyyppi, kun oli niin kiire - täysillä renkaat jalkakäytävän reunaa hipoen ohi. Sain saavillisen kuraista vettä niskaani, mutta autoilija ei edes hidastanut. Mutta toisaalta...miksi hidastaa jonkun täysin yhdentekevän ihmisen takia?

Ja näin on tulevaisuuden toivoille taas opetettu miten asiat tulee hoitaa! En kyllä yhtään ihmettele että sapettaa.

Olin itse viimeisilläni raskaana kaupassa, kun joku mies tönäisi edestään jonkun täydet ostoskärryt suoraan miun niskaan, niin että rämähdin mahoineni päivineni ruokalaariin räpistelemään. Kerkesin juuri ja juuri nähdä kaverin niskan vilahtavan vähän matkan päässä, ja ympärillä olevat ihmiset vain tuijottivat hölmön näköisinä. Siinä vaiheessa alkoi kyllä oikeasti mennä usko ihmisiin...

Laitoin haalarin koneeseen huuhteluohjelmalle mutta saapi nähdä pitääkö vettä jatkossa :(
Kenkiä on itselläni vähän liikaakin joten tuo nyt ei maata kaada.
Ihan anteeksipyyntö olisi riittänyt mun lepyttämiseen :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ja näin on tulevaisuuden toivoille taas opetettu miten asiat tulee hoitaa! En kyllä yhtään ihmettele että sapettaa.

Olin itse viimeisilläni raskaana kaupassa, kun joku mies tönäisi edestään jonkun täydet ostoskärryt suoraan miun niskaan, niin että rämähdin mahoineni päivineni ruokalaariin räpistelemään. Kerkesin juuri ja juuri nähdä kaverin niskan vilahtavan vähän matkan päässä, ja ympärillä olevat ihmiset vain tuijottivat hölmön näköisinä. Siinä vaiheessa alkoi kyllä oikeasti mennä usko ihmisiin...

Auts, tämä oli paha :/ Tuossa olisi oikeasti voinut satuttaa itsensä

Laitoin haalarin koneeseen huuhteluohjelmalle mutta saapi nähdä pitääkö vettä jatkossa :(
Kenkiä on itselläni vähän liikaakin joten tuo nyt ei maata kaada.
Ihan anteeksipyyntö olisi riittänyt mun lepyttämiseen :attn:

KYllä se haalari vettä pitää :) älä siitä huoli.

Ainoastaan voipi se hengittävyys kärsiä :) siksi sitä huuhteluainetta ei saa "reimatecceihin" laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
kyllä se oli ihan teidn oma moka. Lpaen vahinko se oli

siis luitko edes tuota avausta???
Ilmeisesti ei.
:whistle:

Mä kyllä haluaisin tietää millä tavalla tämä on ap:n oma moka. :whistle:

Yhteistyössä