oyssin synnytyssalit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

odottaja

Jäsen
04.07.2004
165
0
16
eli onko kaikki salit yhtä kivan näköisiä kuin oli 7?kävin eilen tutustumiskäynnillä ja olin positiivisesti yllättynyt, ettei sali ollut sellainen sairaalamainen pömpeli..On meinaan lievä sairaalakammo.. :ashamed:

Moi
En muista missä salissa itse olin.... Mutta 2ssa eri salissa olen ollut ja kyllä ne oli ainakin samanlaisia.. =)
Että kyllä ne mun kuuleman mukaan on yhtä hienoja. Ne vanhat salit vaan on pinempiä ja uudet isompia...
Itse oon ollut vanhoissa ja viihtyisää oli........... =)

Yhdessä on muistaakseni oma tassuamme, muissa joutuu jakamaan toisen huoneen kanssa. Ei tosiaan jäänyt mieleen, missä itse olin, mutta en siinä tassuammehuoneessa kuitenkaan. En nyt sanoisi, että viihtyisä, mutta ei kuitenkaan mikään äärettömän kliininen paikka.

Se seiska on tosi viihtysä. Mäki kävin tutustuun siellä mut sitte synnytin 4:ssa. Se ei ollu semmonen yhtä viihtysä, mut ei siinä tullu sisustusta kateltua...olin vaan onnellinen että oon sairaalassa niiden mun kipujen kans =)
Oli siellä sohva ja oli se aika iso se huone. Ei se kuiteskaan hirveen sairaalamainen ollu mun mielestä, että ihan kodikasta =)

Yhteistyössä