kaneliässä
Nuitten vierailujen suhteen siis? Oyssin sivuilla ku on että isä ja sisarukset vaan saa käydä kattoon ja ainoastaan vierailuaikoina.
Mä olen sellainen luonteeltani, etten olis kehdannu kieltää, mutta mielessäni olisin kironnu... Kyllä mua itteäki harmitti kun mies sai käydä vaan niin lyhyesti, mutta silti!Alkuperäinen kirjoittaja n....:Riippuu varmaan ainaki huonekaverista. Ite kysyin sillon että passaako huonekaverille että mieheni on hieman pitempään kuin sallitun ajan. Ja sit ku olin yksin huoneessa yhden päivän niin kysyin hoitajilta saako mies olla pitempään, niin eivät kieltäneet..
no, tilanne oli se, että molemmilla oli esikoinen eikä muita vierailijoita ollut. Tämä huonetoverin mies jäi myös pitempään, kun miehenikin "sai" jäädä. Oli passas molemmille erittäin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja pa:Mä olen sellainen luonteeltani, etten olis kehdannu kieltää, mutta mielessäni olisin kironnu... Kyllä mua itteäki harmitti kun mies sai käydä vaan niin lyhyesti, mutta silti!Alkuperäinen kirjoittaja n....:Riippuu varmaan ainaki huonekaverista. Ite kysyin sillon että passaako huonekaverille että mieheni on hieman pitempään kuin sallitun ajan. Ja sit ku olin yksin huoneessa yhden päivän niin kysyin hoitajilta saako mies olla pitempään, niin eivät kieltäneet..
Ois vissiin pitäny mainita että minä olen se tuleva synnyttäjä. Ja kotiin ku jää esikoinen niin ois kiva jos häntä näkis vähän enempi jos kauemmin joutuu osastolla oleenAlkuperäinen kirjoittaja poispois:Mikä pakko sinne on ängetä, antaa toisten levätä rauhassa ja vierailette sitten aikanaan kotona! Oysin lapsivuodeosasto on jatkuvasti aivan täynnä, siellä äitien on vaikea levätä muutenkin. Lisäksi on tietenkin infektioriskit kun porukka lamppaa viemässä pienille tuliaisiksi ties mitä flunssapöpöjä.
Tietenkin voit käydä äitiä katsomassa, mutta menkää vaikka kanttiiniin, KIITOS! Oysissakin tuo vierailurajoitus on alunperin lähtenyt äitien toiveesta,joten kunnioita sitä.
Samanlaisen "sopimuksen" tein minäkin huonekaverini kanssa. Vain miehet kävivät kun esikoistemme kanssa siellä oltiin!Alkuperäinen kirjoittaja n.....:no, tilanne oli se, että molemmilla oli esikoinen eikä muita vierailijoita ollut. Tämä huonetoverin mies jäi myös pitempään, kun miehenikin "sai" jäädä. Oli passas molemmille erittäin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja pa:Mä olen sellainen luonteeltani, etten olis kehdannu kieltää, mutta mielessäni olisin kironnu... Kyllä mua itteäki harmitti kun mies sai käydä vaan niin lyhyesti, mutta silti!Alkuperäinen kirjoittaja n....:Riippuu varmaan ainaki huonekaverista. Ite kysyin sillon että passaako huonekaverille että mieheni on hieman pitempään kuin sallitun ajan. Ja sit ku olin yksin huoneessa yhden päivän niin kysyin hoitajilta saako mies olla pitempään, niin eivät kieltäneet..
Sain ite esikoisen helmikuussa -09, ja sillon ei kyllä niin tarkkoja oltukkaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Helmikuussa -09 ei ollut kovin tarkkaa, itse olin siellä silloin. Käly taas synnytti pari viikkoa sitten ja kuulemma nykyään ollaan tarkkoja, ei ylimääräisiä päästetä osastolle ja myös virailuajoista pidetään kiinni.
No tulevana synnyttäjänä muistat sitten ottaa muutkin huomioon! Kyllä siellä monellakin on lapsia mutta mitä siitä tulisi jos kaikkien kullanmurut siellä aamusta iltaan juoksentelisivat.. Eli edelleen, mars kanttiinin puolelle vierailuaikojen ulkopuolella!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ois vissiin pitäny mainita että minä olen se tuleva synnyttäjä. Ja kotiin ku jää esikoinen niin ois kiva jos häntä näkis vähän enempi jos kauemmin joutuu osastolla oleenAlkuperäinen kirjoittaja poispois:Mikä pakko sinne on ängetä, antaa toisten levätä rauhassa ja vierailette sitten aikanaan kotona! Oysin lapsivuodeosasto on jatkuvasti aivan täynnä, siellä äitien on vaikea levätä muutenkin. Lisäksi on tietenkin infektioriskit kun porukka lamppaa viemässä pienille tuliaisiksi ties mitä flunssapöpöjä.
Tietenkin voit käydä äitiä katsomassa, mutta menkää vaikka kanttiiniin, KIITOS! Oysissakin tuo vierailurajoitus on alunperin lähtenyt äitien toiveesta,joten kunnioita sitä.
Enpäs nyt olekkaan puhunut siitä että lapsi ois siellä aamusta iltaan. Ja toki otan muutkin huomioon, muistan mitä se oli kun oman huonetoverin lapsi kävi ja heti rupes kitiseen ja kiukutteleen ku huoneeseen pääsi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tulevana synnyttäjänä muistat sitten ottaa muutkin huomioon! Kyllä siellä monellakin on lapsia mutta mitä siitä tulisi jos kaikkien kullanmurut siellä aamusta iltaan juoksentelisivat.. Eli edelleen, mars kanttiinin puolelle vierailuaikojen ulkopuolella!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ois vissiin pitäny mainita että minä olen se tuleva synnyttäjä. Ja kotiin ku jää esikoinen niin ois kiva jos häntä näkis vähän enempi jos kauemmin joutuu osastolla oleenAlkuperäinen kirjoittaja poispois:Mikä pakko sinne on ängetä, antaa toisten levätä rauhassa ja vierailette sitten aikanaan kotona! Oysin lapsivuodeosasto on jatkuvasti aivan täynnä, siellä äitien on vaikea levätä muutenkin. Lisäksi on tietenkin infektioriskit kun porukka lamppaa viemässä pienille tuliaisiksi ties mitä flunssapöpöjä.
Nonnih, noudatat siis kiltisti vierailuaikoja, ei niitä turhaan tai kenenkään kiusaksi ole laitettu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enpäs nyt olekkaan puhunut siitä että lapsi ois siellä aamusta iltaan. Ja toki otan muutkin huomioon, muistan mitä se oli kun oman huonetoverin lapsi kävi ja heti rupes kitiseen ja kiukutteleen ku huoneeseen pääsi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tulevana synnyttäjänä muistat sitten ottaa muutkin huomioon! Kyllä siellä monellakin on lapsia mutta mitä siitä tulisi jos kaikkien kullanmurut siellä aamusta iltaan juoksentelisivat.. Eli edelleen, mars kanttiinin puolelle vierailuaikojen ulkopuolella!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ois vissiin pitäny mainita että minä olen se tuleva synnyttäjä. Ja kotiin ku jää esikoinen niin ois kiva jos häntä näkis vähän enempi jos kauemmin joutuu osastolla oleenAlkuperäinen kirjoittaja poispois:Mikä pakko sinne on ängetä, antaa toisten levätä rauhassa ja vierailette sitten aikanaan kotona! Oysin lapsivuodeosasto on jatkuvasti aivan täynnä, siellä äitien on vaikea levätä muutenkin. Lisäksi on tietenkin infektioriskit kun porukka lamppaa viemässä pienille tuliaisiksi ties mitä flunssapöpöjä.