Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän että OYS laskuttaa Lapin keskussairaalaa ja loppupeleissä LKS maksuttaa ultraääni tutkimuksista kuntaani,jossa asun. Maksan kuntaani niin paljon perheeni kanssa veroja, että sillä varmasti maksan omat maksuni
ps. tietääkseni edes raskaus ei ole sairaus!
Onko sun mielestäsi se pelkkä "kävin sanomassa päivää" kun käyt ultraäänitutkimuksessa?
Ja vittuako siitä onko raskaus sairaus, siellä sä gynekologejen eli LÄÄKÄREIDEN aikaa haaskaat vaikka olet terve!
Eli maksa sä vaan turhat käyntis äläkä mussuta!
On se jos sihteerille sanon päivää ja näkemiin. Se on turha käynti.
Kunta kuitenkin maksaa lääkärin tutkimuksen minun puolestani. Kuten LKS:ssa toimitaan.
Ja tuo viimeinen kommenttisi oli paras. Sitä siiteraten "Ja vittuako siitä onko raskaus sairaus, siellä sä gynekologejen eli LÄÄKÄREIDEN aikaa haaskaat vaikka olet terve!"--- Itse ehkä olisit niin tyhmä ettet menisi ultraan näkemään onko lapsellasi kaikki hyvin, mutta tuskin lääkärit ajattelee että HAASKAAN niiden aikaa jos tutkimus on kaikille äideille oikeutettu. Taisit vähän aliarvioida nyt lääkärien työtä. Itse ainakin pidän hyvin tärkeänä että näen onko lapsellani kaikki hyvin. Voit varmaan itse mennä sinne mielenterveyspolille käymään, vaikuttaa kielenkäytön perusteella ettei sulla ole kaikki ihan kunnossa.