Ovutesteistä

  • Viestiketjun aloittaja Kyllä vai ei
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä vai ei
Tuolla toukokuun ivf-pinossa kirjoitettiin digitaalisesta ovulaatiotestistä. Olin ihan ihmeissäni, että onko niitä tällaisiakin: juuri luonnollisen kierron PAS takana ja valitin lääkärilleni, kun ovutestejä on lähes mahdotonta tulkata. Ei hän tällaisista testeistä mitään maininnut...

Sitten aloitin googlettamisen ja löysin vielä jotain parempaa: sylkitestin.
Se on virtsatesteihin verrattuna edullinen, koska sitä samaa voi käyttää aina uudelleen (jopa 2v). Ja se kertoo kyllä tai ei!
 
Paras on Clear Bluen digitaalinen ovulaatiotesti. Tuossa linkki, mistä itse ostin (on noin 10 ? halvempi kuin apteekissa): http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti_clearblue_digitaalinen-c-4_31.html
 
Tää nyt on ehkä vähän aiheen vierestä mutta kuitenkin.

Varmaan kohta itekin siirryn noihin "mainostamiinne" ovistesteihin kun ei näistä tikuista ota selvää. Olen nyt tässä jo jonkun kierron tikutellut ja kertaakaan en ole ollut varma tuloksesta. Lämpöjä mittailen kanssa ja lämmöt näyttää oviksen ihan eri kohtaan kuin tikut. :eek: Tikkujen merkkejäkin oon vaihdellut ja aconit näyttää kyllä ihan mitä sattuu kun toisiin vertaa. Lömpömittailun oviskohdat olis vissiin oikeet kun yleensä siitä menee 14-15 vrk. kuukautisten alkuun. Teroilla ei tunnu olevan mitään vaikutusta mun ovulaatioon ja kohtahan kuurikin loppuu.

Peukut pystyy meille kaikille. :wave:
 

Yhteistyössä