Ovuloinko mä vain kaksi kertaa vuodessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhhiii

Vieras
Ekaa kertaa tänä vuonna oli kovia oviskipuja+limoja maaliskuussa, toisen kerran kesäkuussa. Nyt ois ovulaation aika mut ei oo kipuja ja enkä kyllä limojakaan oo huomannut. Halut ehkä kasvaneet hieman. Voiko ovulaatio olla noin huomaamaton?
Kierto on säännöllinen 34 päivää aina. Ens kiertoon hankin tikut.

Voi olla huomaamaton. Itselläni on suurin osa ovulaatioista huomaamattomia, ja ovulon n. 12 kertaa vuodessa (lapsettomuushoidoissa olleena tiedän).

Ei mitään limoja tms. Joskus tunsin (nyt raskaana) muljahduksen ja kipua ovuloidessa, mutta yleensä en. Omaan kiertoon siis tehty siirtoja yli vuoden päivät, ja muutenkin olen ollut n. joka kk tarkkailussa. Joten tiedän ovuloineeni.

Mulla on takana kolme raskautta(yks meni kesken). Aikaisemmin mulla oli joka kuukausi ne hirveet oviskivut yms oireet mut kuopuksen syntymän jälkeen se sit muuttui kivuttomaksi tai sit en vaan ovuloi. Kumpikohan on todennäköisempää?

Vauvan yritystä on tammikuusta asti ollut ja oon jo luopunut toivosta ettei meille enää vauvaa tuu:( Kun noi kaikki kolme raskautta on tärpänneet heti eka yrityksellä.

Mulla on takana kolme raskautta(yks meni kesken). Aikaisemmin mulla oli joka kuukausi ne hirveet oviskivut yms oireet mut kuopuksen syntymän jälkeen se sit muuttui kivuttomaksi tai sit en vaan ovuloi. Kumpikohan on todennäköisempää?

Vauvan yritystä on tammikuusta asti ollut ja oon jo luopunut toivosta ettei meille enää vauvaa tuu:( Kun noi kaikki kolme raskautta on tärpänneet heti eka yrityksellä.

Kannattaa tehdä niitä ovulaatiotestejä niin tiedät, ja voitte ajoittaa yrityksen oikeaan kohtaan. Tammikuusta asti ei ole vielä pitkä aika...km:n syynä on usein kromosomi yms. viat alkioissa. Nainen ovuloi keskimäärin 10x vuodessa, ja kaikki munasolut eivät aina ole "hyviä" kuitenkaan vaikka ovuloisikin, ja hedelmöittyminen tapahtuisikin.

Meillä yritystä 5 vuotta vaikka ovuloin ihan normaalisti joka kk. Ja nyt siis vauva tulossa :).

Mä en koskaan huomannut ovulaatioita ennen raskauksia. Nyt easkauksien jälkeen oireet on selvääki selvempiä. Joten kai ne raskaudet voi asian huomaamiseen vaikuttaa

Yhteistyössä