Ovulaatiovuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikkis

Vieras
Hei!
Onko kellään tietoa tai kokemusta ovulaation jälkeisestä (tai aikaisesta) verenvuodosta? Minulla oli keskeytynyt keskenmeno huhtikuun alussa ja silloin tehtiin kaavinta. Kuukautiset tulivat 5 viikkoa kaavinnan jälkeen. Käytän Persona laitetta ""käänteisesti"", eli tiedän että ovulaatio oli kp 20-22. Kp 21-22 tuli kirkasta vuotoa, ei valumalla, mutta wc-käyntien yhteydessä verta jäi paperiin ihan kunnolla. Mitään kipuja ei ole ollut.
Toivottavasti jollain on jotain tietoa.

voi anteeksi tarkkaamattomuuteni, bongasin nukkumatin kakat silmillä vain 'kirkasta vuotoa-kohdan. voihan olla, että liman eritystä on ovulaation aikoihin ollut ja kaavinnasta johtuen tullut verta liman mukana?

mulla tulee vähän veriviiruja ilm. ennen ovista tai tuhruttelua. Tää on uutta, imetyksen jälkeen näin on ollut. Ensi viikolla menen gynelle ja kysyn kaikesta tällasesta ja tulen sitten kertomaan, mitä hän sanoi. Ei ole rivigyne, vaan just esim lapsettomuusasioihin vihkiytynyt. Mulla on myös tullut hirveät selkäkivut ongelmaksi. Niitä on pitkin kiertoa:) Viimeksi koko luteaalivaiheen ajan.

Eipä gyne sanonut muuta kun että joillakin moista ilmenee. Pieni tiputtelu tai veriviirut ovat ihan harmittomia ja liittyvät siihen, kun munasolu poksahtaa. Mielestäni mulla on tullut tuhrua juuri ennen ovulaatiota, mutta en varmaksi ole voinut tietää ovulaation ajankohtaa tähän asti. Nyt voin. Gyne sanoi, että tänään on se päivä, koska molluskat olivat jo yli 2cm. Jos huomenna tulee tuhrua niin sittenhän asia on selvä. Joillakin voi räiskähtää vähän vatsaonteloonkin. Minulla on epämiellyttäviä hartiapistoksia ja nyt sekin on ymmärrettävää, sillä mulla poksahtaa näköjään usein kaksi kerralla (:o ), joten nestettäkin on tuplasti. Niin kun taitaa olla vähän kaikkia oireita :D Olipas valaiseva käynti!