Ovulaatiotestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mallu3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mallu3

Uusi jäsen
06.07.2009
3
0
1
Kertokaas vinkkejä mitkä ovat hyviä? Mikä "alottelijan" kannattaisi ottaa käyttöön? Katselin digitaalista sekä syljellä toimivaa, hintaa on mutta ovatko vastaavasti hintansa väärti? :)

hmm.. digitaalisen kanssa ei tule minkäänlaista epäselvyyttä, kun taas liuskoilla se on aina vähän katsojasta ja liuskasta kiinni. :( Digitestit kalliimpia, mutta luotettavampia. hmm.-. ja sylkitesti, se on mulla ollut mulla kanssa käytössä liuskojen ohella. se voi näyttää 2-3 aikasemmin, ennen ovulaatiota ja voi aluksi olla hankala, mutta se on halvempi käyttää, kun liuskat tai digitaalinen :) toivottavasti jotain hyötyä oli :laugh:

Mie oon ite käyttäny
1) Mammaksin David-liuskoja (suht edullisia, monet kyllä sanoo että niihin on vaikea saada plussaa vaikka ovuloisikin... Itsekään en saanut vaikka siinä kierrossa ovuloin varmasti)
2) Ferfest-liuskoja, saa esim. Prismoista. Muistaakseni 14 kpl:n paketti noin 12e. Toimi ainakin miulla ja näihin plussa tuli ja ovuloin varmasti.
3) CB:n digitestejä. Kallis pakkaus jos ostaa Suomesta, esim. UK:sta lähes puolet halvemmalla. Tykkäsin selkeyden takia, mutta en tiedä sitten onko hintansa väärti kuitenkaan...

Itse ehkä aloittaisin vaikka noilla Fertestin liuskoilla, ovat edullisia ja toimivat, ainakin täällä.

Itelle ajattelin nyt ostaa niitä ja sitten tilata Enklannista digitestejä ja raskaustestejä. Ovat siellä paljon halvempia ja kulut 7,5 puntaa. Testailen ensin tikuilla ja kun alkaa viiva tummumaan, varmistan digillä.

Minä ostin noita Fertestejä Prismasta. Kalliita eivät ole.

Ekan kierron kun tikutin, ovulaatio löytyi niillä helposti ja selkeästi. 2 seuraavaa tikuttelukierrosta - en löytänyt tikuilla ovista, mutta voipi johtua minusta eikä niistä tikuista.

Yhteistyössä