ovulaatiotesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtiva

Vieras
olen lukenut,että ovulaatiotesti voisi näyttää raskauden!? niinpä äsken ihan huvikseni kokeilin =)
ei tullut viivaa. tarkoittaako siis että en voi olla raskaana

hih kaikkee sitä pohtiikin

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
oot lukenu väärin. ovistesti ei mittaa hcg hormonia niinkun raskaustestit tekee. hae kaupasta raskaustesti äläkä kysele itsestään selviä asioita!

oot väärässä. kyllä ovistesti näyttää myös raskauden! omakohtaista kokemusta on! oon nyt 10+ viikoilla raskaana ja tein huvikseni raskaustestin ohella ovistestin ja molemmat näytti plussaa (ovistestissä siis testiviiva vahvempi ku kontrolliviiva ). tein 2 ovistestiä vielä myöhemmin ja molemmat näytti edelleen plussaa.

ovulaatio testi ei ole raskaustesti,se ei mittaa hcg hormonia!
jos oot saanu sillä plussan ni se tarkoittaa vaan sitä et sitä hormonia mikä tulee kun munasolu irtoo niin sitä on reippaammin sun kehossa. ei todellakaan voi luottaa mihinkään ovulaatiotestiin!
älkää laittako väärää tietoo tänne kun täälä ei kaikki kuitenkaan oo niin fiksuja!
luulee pian et on raskaana kun ovistesti näyttää kahta yhtävoimakasta viivaa vaikka kyseessä onkin vain munasolun irtoaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
jos oot saanu sillä plussan ni se tarkoittaa vaan sitä et sitä hormonia mikä tulee kun munasolu irtoo niin sitä on reippaammin sun kehossa. ei todellakaan voi luottaa mihinkään ovulaatiotestiin!
älkää laittako väärää tietoo tänne kun täälä ei kaikki kuitenkaan oo niin fiksuja!
luulee pian et on raskaana kun ovistesti näyttää kahta yhtävoimakasta viivaa vaikka kyseessä onkin vain munasolun irtoaminen.

Ai munasolu irtoaa jo raskaana olevalla!? Salli mun nauraa.. =)

lutenisoiva hormoni ja hCG ovat melkein samanlaisia, tai siis ovat samanlaisia, mutta hCG:ssä on lisänä beeta-yksikkö, mutta siis molemmilla vartalo on sama. ovistesti mittaa tätä vartalon olemassa oloa ja raskaustesti tuota hCG:n beeta-yksikköä. tämä on fakta.

siksi siis ovistesti näyttää myös raskauden.

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86 harmaana:

Ai munasolu irtoaa jo raskaana olevalla!? Salli mun nauraa.. =)

just tätä mä tarkotin,tyhmiä liikkeellä!
ja kyllä,munasoluja saattaa irrota vaikka jo olisikin raskana,mutta niinhän en tekstissäni sanonut. kai sä tiedät että vielä sen ainoon hedelmällisen päivän jälkeenkin ovistesti voi näyttää plussaa? mä tässä nauran.
jos ne hormonit on samanlaisia ni olkoon,mutta oikeesti,älkää kukaan ny ovistesteillä kokeilko raskautta. raskaustestit on sitä varten. leikkimielellä voi kokeilla mitä vaan.

täh?
no itse en todellakaan luottaisi mihinkään ovulaatio testiin. jos se näyttääkin negaa ja onkin raskaana.
eiköhän kaikki fiksut ymmärrä että ovulaatio testit on ovulaation testausta varten ja raskaustestit raskauden testaamista varten.
toivon ainakin niin.

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
jos näyttää ovistesti vain haaleeta viivaa onko silti mahdollista olla raskaana. ja nyt menkat myöhässä päivän

voi ny vittu sentään!!!!
hae raskaustesti apteekista!!!!!!!!!!
ovulaatiotestit on ovulaatiotestejä eikä raskaustestejä.
jos se joillakin näyttää raskaudenaikana kahta yhtä tummaa viivaa ei se tarkota et se näyttää niin kaikkien kohdalla.
jessus taas!!!!!!!

Yhteistyössä