Ovulaatiotesti raskaustestinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxxxcx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxxxcx

Vieras
Näitähän on miljoona ketjua, mutta kysytään kertaalleen vielä. Bongasin ovisplussan RFSU:n tikuilla kp15 ja 16 ja olot täsmäsivät tulokseen. Testit myös haalenivat odotetusti.

Muutama päivä sitten lorahti housut märiksi ja tein huvikseni iltapäivällä testin joka piirtyi testiajalla positiiviseksi. Samoin eilen. Tänään aamulla kp23 tein testin aamuvirtsasta ja testiviiva piirtyi liuskaan positiiviseksi jo ennen kontrolliviivaa, samaisesta uitosta tein herkän raskaustestin ja negahan se oli.

Mitäs ihmettä? Onko mulla uudestaan ovis samassa kierrossa vai voiko ovistesti havaita näin aikaisessa vaiheessa hCg-hormonin? Aikaisemmat kiertoni ovat olleet 29-38, joten sen vuoksi tikutan kun oloja yhtään tulee.

Minulla ei ole kokemusta RFSUn testistä mutta pregcheckistä, davidista ja jostain muusta, jonka merkkiä en nyt muista. Mutta aika aikasessa vaiheessa saat ovistikulla plussan jos raskaana olet. Sinullahan on nyt aikasintaan dpo8, joka on todella aikaista testata (ovistestillä). Joku herkkä raskaustesti ehkä voisi näyttää jo haamulaista mutta ainakin omalla kohdalla ovistesti näyttää plussaa vasta sen jälkeen kun saan haamulaisen raskaustestillä. Mutta voithan sä raskaanakin olla, näistä kun ei ikinä tiedä. Malttia ! :)

Minulla ei ole kokemusta RFSUn testistä mutta pregcheckistä, davidista ja jostain muusta, jonka merkkiä en nyt muista. Mutta aika aikasessa vaiheessa saat ovistikulla plussan jos raskaana olet. Sinullahan on nyt aikasintaan dpo8, joka on todella aikaista testata (ovistestillä). Joku herkkä raskaustesti ehkä voisi näyttää jo haamulaista mutta ainakin omalla kohdalla ovistesti näyttää plussaa vasta sen jälkeen kun saan haamulaisen raskaustestillä. Mutta voithan sä raskaanakin olla, näistä kun ei ikinä tiedä. Malttia ! :)

Mulla taas ollut toisinpäin, ovistesti näyttänyt raskauden ennen raskaustestiä.

Jänniä aikoja sitten :) jokseenkaan en itsekään usko että raskaus näkyisi edes ovistestillä vielä, mutta ken tietää.

Aikaisemmissa kierroissa olen saanut ovistestiin plussan päivää ennen menkkojen alkua, tää on jo kolmas päivä peräkkäin tässä kierrossa.

Kahdessa edellisessä kierrossa testi on pysynyt haaleana loppukierron, ja näyttänyt melkein positiivista päivää ennen menkkoja.

Noissa aiemmissa kierroissa ovishan on tapahtunut näihin aikoihin, siis kp23-25 ja näin ollen kierrot on olleet pitkiä.

Eli voit olla raskaana tai sitten ovuloit toisen kerran tässä kierrossa :) Eiköhän lähipäivinä tule selvyys, jos edelleen ovistesti plussaa näyttää. Sehän ei montaa päivää plussana pysy, jos kyseessä on vain ovulaatio.

Yhteistyössä