Ovulaatiotesti raskaustestinä (sis. kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todistettavasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todistettavasti

Vieras
Kyllä mä uskaltaisin väittää, että ovulaatiotesti näyttää raskauden :D
Tänä aamuna tehty, molemmat tikut kastettu samaan pissaan ja tässä tulos

http://www.aijaa.com/v.php?i=4333796.jpg

Ylempi vihreä testi on ovulaatiotesti ja alempi punanen on raskaustesti :) Molempien herkkyys pitäisi olla sama (25 mIU).
Tänään on kp 32/33.

Onnea :flower:

Mun täytyy kyllä sanoa, että ei tuota ovulaatiotestiä kuitenkaan voi käyttää luotettavana raskaustestinä, vaikka se joskus joillakin olisi plussaa näyttänytkin. Mulla ainakaan ei näyttänyt minkäänlaista viivaa vaikka raskaana (oli pakko kokeilla :D)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onnea! :flower:

Kiitos :) Voi ei vieläkö sä olet täällä? ;) Mä aina toivon kun tuun palstalle et sä et olisi paikalla vaan nyyttiä jo hakemassa :D Tässä vaiheessa tuntuu vielä niin pitkältä ajalta, että pääsisi itse tuohon kyllästymisvaiheeseen ;) :p

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mutta ovulaatiotesteissä näkyy plussa ovulaation jälkeenkin. näin ainakin mulla enkä oo raskaana ollut
mutta onnea jokatapauksessa!

Kuinka pian ovulaation jälkeen? Kyllä mullakin näytti vahvaa ovisplussaa monta päivää sillon oviksen aikaan. Sitten viiva heikkeni eikä näkynyt enää mitään. Tänään sitten yhtäkkiä tuollainen viiva :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mutta ovulaatiotesteissä näkyy plussa ovulaation jälkeenkin. näin ainakin mulla enkä oo raskaana ollut
mutta onnea jokatapauksessa!

Siis kaksi tasavahvaa viivaako? Päivätolkullako?

no niin mulla teki. en muista minkäniminen testi oli kyseessä.

Yhteistyössä