Ovulaatiotesti aina vaan positiivinen

  • Viestiketjun aloittaja "Toiveikas"
  • Ensimmäinen viesti
"Toiveikas"
Onko kellään pysynyt ovulaatiotesti positiivisena useita päiviä?
Ovulaatiotesti on nyt näyttänyt vahvaa plussaa 10 päivää. Hullu olen kun aina vaan testailen, mutta ovuloin tosi harvoin ja nyt sitten ihmettelen kun hormonit heittää tähän suuntaan.
Onko kukaan oikeasti ovuloinut tälläisessä kierrossa vai onko ollut vaan hormonihäiriö? Jos joku muu siis on ollut niin hullu että on testannut vielä ovisplussan jälkeisinä päivinä.

Olisi niin hienoa jos elimistö päättäisi alkaa toimimaan ilman hoitoja. :) Byt kierukan poistosta 8 kk ja eka kertaa (toivottavasti) ovuloin...
 
"Toiveikas"
OlIs tosi hienoa jos niin olisi käynyt. :) Kun riemuitsin jo ovisplussasta. Täytyy huomenna hakea testi ja tehdä vaikka lauantaina. Nyt vasta kp 24 niin ei vielä kannata. Kierto lyhimmillään sen 28, niin tuskin mitään vielä näkyy.
 
"Toiveikas"
Raskaana en ole(kp 27/28-60) ja nyt oli ovulaatiotestin viiva vaalempi. Onko kellään kokemusta vastaavasta, eli 11pv kestäneestä ovisplussasta ja mahdollisesti tietoa sen syistä? Olin jo niin toiveikas, että tällä kertaa selvittäisiin ilman hoitoja, mutta niin onnellisesti ei taida käydä. :/
 
"vieras"
Mä olen tikutellut ovista jo pitkän aikaan, selkeän plussan jälkeen ovistikku näyttää haaleaa viivaa useesti menkkojen alkuun asti.
Raskaana en ole ollut , tehnyt r-testin parikin kertaa. Kierto on säännöllinen
 
"Toiveikas"
Mulla oli siis selkeä plussa ( testiviiva tummempi kuin kontrolli) 11päivää, nyt tänään oli aavistuksen haaleampi viiva. Esikoista yrittäessä tikuttelin myös, eikä näin käynyt koskaan.
 
Joskus itsellä oli vastaava, plussaa näkyi 6 päivää kun yleensä 2 päivää.
Kuitenkin silloin selvittelin asiaa ja syyksi aika usein esitettiin sitä, että ovulaatiota ei olekkaan tapahtunut ekan plussan jälkeen, jonka vuoksi Lh-hormonipiikki jatkuu, kunnes munasolu irtoaa.
Itsellä kuitenkaan ei kierto venynyt ja ovulaatiokivut ajoittuivat ihan normaalisti, pistän vaan tilapäisen häiriön piikkiin.
En siis ollut kuitenkaan tuosta kierrosta raskaana.
 
"mira"
Voi olla testistäkin kiinni!
Olen kahdessa kierrossa käyttänyt onni-ovulaatiotestejä ja ne näyttivät ovisplussan jo melkein viikkoa ennen mitä cb:n digitaalinen testi. Olen siis tikutellut nyt reilu vuoden jokaisen kierron ja muilla testeillä (cb:n digitaalia käyttänyt pääasiassa ja joitain kertoja Prismassa myytäviä ovistestejä), lh huippu on tullut joko kp 16 tai 17. Mutta tuosta Onni ovulaatiotestistä sain ekan plussan jo kp 10 (molemmat viivat yhtä vahvoja testiviiva ehkä himpun tummempi) ja siksi tikutin seuraavassa kierrossa kahdella testillä yhtäaikaa. Taas Onni näytti plussan todella aikaisin ja pitkään ja toinen testi vasta viikkoa myöhemmin jolloin oli myös ovistuntemkset.
 

Yhteistyössä