Ovulaatiosta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikkipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tikkipää

Jäsen
22.07.2007
174
0
16
Mietin että voiko ovulaatio olla heti menkkojen perään?

Mulla nyt kp5 ja vasemmalla puolen on juilinut kokopäivän, aivan kuin ovikset olis menossa.

Todella harvoin kp 14-> mulla tuntuu minkäänmkoisia oviskipuja, ainostaan näin menkkojen jälkeen on alavatsa kipeenä.

Voi olla.Onhan se epätodennäköistä, mutta minulla on henkilökohtaisia kokemuksia siitä: aloin odottamaan kuopustamme kun rakastelimme kp2. Sen jälkeen mieheni lähti pitkälle työmatkalle joten muu ajankohta ovulaatiolle/ "tärppäämiselle" ei olisi edes mahdollinen. Olihan se aikamoinen ylläri kun noinkin "varmana" päivänä touhuttiin,mutta ihana yksivuotias tuolla touhuilee. Kätilöni sanoi, että jossakin kierrossa saattaa nainen ovuloida 2 kertaa, joista ensimmäinen ovulaatio saattaa todellakin tapahtua jo ensimmäisinä kiertopäivinä.

Toivottavasti autoin
:hug:

Täällä yks joka ovuloi todistettavasti kaks kertaa viime kierrossa :) Eka ovis näkyi testissä kp 14 ja itse ovis oli kp 15. Toinen ovis oli sitten ilmeisesti kp 20-21 ja siitä 14 päivää ja r-testissä kaks viivaa :heart: :heart:
Tässä kierrossa pupuiltiin ainoastaan kaksi kertaa. kp 15 ja kp 19, joten tärppi ovis oli se kp 20-21 :heart: :heart: joskus voi käydä ihan uskomaton tuuri!!! :D :D

Mutta pointti oli se että mikä vaan ovulaatiojutuissa voi olla mahdollista =)

Leinikki rv 4+?

Yhteistyössä