Ovulaatiosta ja raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuumeilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kuumeilija"

Vieras
Nyt on jännät paikat ja ajattelin kysellä vähän muiden kokemuksia.
Eli siis kierto on n.35pvä. ja pongasin ovulaation tikutuksella. Nyt sitten tein n.viikko sitten huvikseni parina päivänä ovistestejä joihin ei piirtynyt juuri mitään (ylläri) :)

Nyt sitten menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai viim.ylihuomenna. Tein ovistestin tänään ja sain LÄHES yhtävahvat viivat tikkuun. Eli normaalisti tulkitsisin ovis +. Testi viiva oli aavistuksen ehkä hailakkaampi kuin kontrolli.

Voisiko tuo ehkä reagoida mahdolliseen raskauteen? R-testriä en vielä viitsisi tehdä niin ajattelin josko tuo voisi näyttää jotain siihen suuntaan... Osaako kukaan tästä sepityksestä sanoa mitään...?

Mä testasin sillon kun tiesin jo raskaudesta, niin ovistikulla ja kyllä siihen niin punaset viivat tuli ettei tosikaan xD Mutta kannattaa hakea se r-testi niin tiedät varmuudella :)

Mä testasin sillon kun tiesin jo raskaudesta, niin ovistikulla ja kyllä siihen niin punaset viivat tuli ettei tosikaan xD Mutta kannattaa hakea se r-testi niin tiedät varmuudella :)

Juu kyllä se testi olis tarkoitus tehdä pikapuoliin :) Sain kyllä ovisplussan selkeästi kierron oikeilla päivillä ja nyt tuli ehkä aavistuksen hailakkaammat viivat. Mietin vaan kun silloin kun ovis ei ole ollut ei ole näyttänyt juurikaan mitään että miksi nyt sitten näyttäisi noin selvästi... hmm...

mulla oli kans ovistesti positiivinen, mutta älä nyt liikaa juhli vaan varmista r-testillä!! nuo päivät on hankalia, mutta nopeesti se aika menee :)

Juu en todellakaan juhli :) Yritystä on takana kuitenkin sen verran kauan että olen oppinut että tulee vaan tiputtua korkealta ja kovaa jos alkaa turhia toiveita elättelemään :) Mutta kiitos zempeistä ja toivottavasti saan selvyyden mahd.pian :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23592725:
Mulla oli ovistestissä paljon vahvempi viiva kuin kontrolliviiva.
Ja testasin jtn kp 22. Tosin raskaustestiinkin paukahti selkee plussa jo 4 päivää ennen ku olis saanut testata.

No tuota mä vähän meinasinkin. Olen jotenkin ymmärtänyt että testiviivan pitäisi olla selkeästi tummempi ja vahvempi kun kontrolliviivan. No tuo taisi olla joku oikosulku tuo viivan tummuminen minun kohdalla. En usko nimittäin pelkän tuon perusteella vielä raskauteen...

Nyt se on varmistettu! Positiivinen tulos paukahti raskaustestiin eilen ja varmistustesti tehty vielä tänään :) Eli minun tapauksessani ovistesti kertoi raskauden :)

Yhteistyössä