OVULAATION merkkinä HUONO OLO, milloin kannattaa harrastaa seksiä, jotta raskautuisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen lapsi haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen lapsi haaveissa

Vieras
Synnytyksen jälkeen on ilmeisesti ovulaatio aiheuttanut mulle kuvotuksen tunnetta (sellaista kuin raskaana ollessa).

Yhdet menkat on siis ollu ja nyt on 18. kiertopäivä (olen aina ollut pitkäkiertolainen) ja taas tunnen kuvotusta.

Nyt vain mietin (ellei tämä olisi raskauspahoinvointia), että milloin kannattaa sekstailla. Viimeksi kuvotus kesti ainakin viisi päivää.

Sekavasti kerrottu, mutta osaako joku kokemuksesta kertoa, onko ovulaatio tuloillaan vai jo mennyt, kun tämä kuvotus iskee. Muita oireita viime kierrossa oli alavatsan turvotus myös, jota vielä tässä kierrossa ei ole ollu.

Kohtalotoveri täällä, kun jätin ehkäisyn pois, niin ovulaation aikaan tosi huono olo:(

Tuohon ajoitukseen en osaa sanoa, mutta eikös sitä vois harrastaa ihan useampana päivänä. Mulla tärppäs toisesta kierrosta ja olin ekastakin kierrosta jo ihan varma, että oli tärpännyt, kun luulin tuon pahoinvoinnin johtuvan siitä.

Edellisen kerran raskauduin ekasta kierrosta ja silloin tulkitsin tuon pahoinvoinnin aikaiseksi raskauspahoinvoinniksi, mutta nyt viisastuneena, se tais silloinkin olla tuota ovispahoinvointia.

Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:
Kohtalotoveri täällä, kun jätin ehkäisyn pois, niin ovulaation aikaan tosi huono olo:(

Tuohon ajoitukseen en osaa sanoa, mutta eikös sitä vois harrastaa ihan useampana päivänä. Mulla tärppäs toisesta kierrosta ja olin ekastakin kierrosta jo ihan varma, että oli tärpännyt, kun luulin tuon pahoinvoinnin johtuvan siitä.

Edellisen kerran raskauduin ekasta kierrosta ja silloin tulkitsin tuon pahoinvoinnin aikaiseksi raskauspahoinvoinniksi, mutta nyt viisastuneena, se tais silloinkin olla tuota ovispahoinvointia.

Juu pitää nyt vain yrittää löytää mahdollisuutta ja fiilistä seksiin ja harrastaa sitä ahkerasti :) Eka raskaudessa vain meni melkein maku koko touhusta, kun se muuttui niin hedelmöittymiskeskeiseksi. Siksi juuri karsastan noita ovistestejä. Mahdollisimman rennosti haluaisi yrittää, mutta kun nyt yllättäen ovis antaa merkkejä itsestään (ennen raskautta ei ollut hajuakaan milloin se on) ei voi mitään että alkaa miettiä onnistumidtodennäköisyyksiä.

Mulle oli tosiaan ihan uusi tieto tuo ovispahoinvointi, ja kiva tietää, että sitä on muillakin (vaikka eihän se oksetus kivaa ole)

Yhteistyössä