Ovulaation jälkeiset oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hämmentynyt"

Vieras
Minulla on nyt viimeisen vuoden aikaan tullut selkeät ja voimakkaat oireet ovulaation jälkeen. Kova väsymys kestää aina pari kolme päivää, maha tosi kipeä, ilmaa kertyy yms. Nämä siis ovat olleet välillä päivä- viis ovulaatiosta, joten mistään kiinnittymisestä ei pitäisi johtua. Häviää kyllä viikon sisään ja kuukautiset alkaa.
Oireet siis ovat samantyylistä vaikka paksuna ei pitäisi ollakaan. Mistä tämä siis johtuu, alanko vain tulla vanhaksi, Endo???

Toisen lapsen syntymän jälkeen mulla tuli pahat ovulaatio-oireet (ennen ovulaatiota ja ovulaation jälkeen). Kun yrittää kolmatta lasta niin sekoittaa raskausoireisiin :(

eikös pms ole preMS eikä postMS? Tuon ensimmäisen vastauksen kanssa kuulostaa samalta, juuri sellaiset että olis paksuna, mutta ajallisesti ei kiinnittymistä ole voinut tapahtua ja joka kuukausi sama juttu. Tai sitten puolistoista vuotta joka kuukausi samaan aikaan keskenmeno mitä hieman epäile.

[QUOTE="hämmentynyt";30446829]eikös pms ole preMS eikä postMS? Tuon ensimmäisen vastauksen kanssa kuulostaa samalta, juuri sellaiset että olis paksuna, mutta ajallisesti ei kiinnittymistä ole voinut tapahtua ja joka kuukausi sama juttu. Tai sitten puolistoista vuotta joka kuukausi samaan aikaan keskenmeno mitä hieman epäile.[/QUOTE]

Mulla on synnytyksen jälkeen tullu todella vahvat ovulaatio kivut ja myös pms oireet. Eli vituttaa, vatsaan sattuu, turvottaa, rintoihin sattuu jne. jne. Ne vaihtelee joka kuukausi eli aina ei ole yhtä pahat. Aika laajat ovat ne oireet mitä pms oireisiin kuuluu ja ei niillä tietääkseni ole "raskauden" kanssa mitään tekmistä loppupeleissä.

Yhteistyössä