**Ovulaation induktio marraskuussa**

Bee
Tiistai 30.10.2007

Pömpeli-pötsi.....3.clomit..................................... .kp 84/30
Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 83/36.yk16
jonski................clomit.........................................kp 73/30-32
Nippe81..............................................................kp 48/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 44/25-?.yk10
Retuli82............clomit.........................................kp 42/?
Rina82..............2. clomit.....................................kp 37/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 37/32
JEEP..............5.clomit+metut+puregon+pregnyl..kp 32/31-36.y2,5v
Omppu76........5.clomit. ...................................kp 29/26-30
macy...............1.clomit+puregon.......................kp 28/32
Bayan Fare..........2.clomit.................................kp 28/?..y 1v
mm -72............6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 26/28-32
J3N3...............1.clomit+terot+metut.................kp 25/?
Alisa79...........3.clomit......................................kp 20/28-32
Maria-83.........3.clomit......................................kp 20/30-33
nunniu............4.clomit......................................kp 19/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 19/33
Ines...............clomit+metut+terot.....................kp 14/?
marianne22............clomit..................................kp 12/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 12/28-32
Bee.................2.puregon+pregnyl.....................kp 11/30
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 8/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 6/28-42
Kimpsu.............km8/07, tauko clomeista.............kp 5/30-42 y 1v9kk
Nanna75...........3.clomit......................................kp 4/14-30
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28


Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007


Laittelempa jo uuden pinon marraskuulle.
Tervetuloa vanhat ja uudet!! :heart:
 
Kiva että aloitettiin uusi pino =) Lokakuu oli niin masentava, että toivotaan nyt marraskuun pinoon oikein paljon plussatuulia ++++++++++++++ :whistle:

(.) huomenna alkaa kolmansien clomien popsiminen ja varmasti taas huimat kuumat aallot...
 
Masentava marraskuu alkaa.. :p
Näinkö surkea tilanne lokakuulta, että ainut plussa oli minun haamu, joka syntyi sekin siitä, että olin PISTÄNYT itseeni raskaushormoni(pregnyl)?
:LOL: Tai no, eihän tässä nauruun ole aihetta...

Tosiaan se haamukin katosi, eilen testissä ei näkynyt yhtikäs mitään :(
SSG lähestyy ja mua pelottaa ihan älyttömästi. Mä olen ihan varma, että mua sattuu aivan tajuttomasti kun torvet on tukossa :eek: Ja sitten käy tie kohti laparoskopiaa...Apuaaaa!

Onneksi pääsee näistä hormoneista eroon pariksi kuukaudeksi. Tässä kierrossa mulla on tullut ihan karmeita finnejä nenään. Joka vessakäynnillä mä huomaan, että taas on uusi märkäpää noussut YÖK! Samoin leukaperissä on finnejä.. Ei oo kyllä aikaisemmin tämmöstä ollut!

Bayan Fare, onko sulla ollut seurantaultraa kertaakaan? Jos ei, niin en uskaltaisi ihan niin ison annokseen nostaa! Ehkä parina päivänä ottaisi 3 ja muina tuplat. Olet kuitenkin niin vähän aikaa noita clomeja syönyt, että ei varmuudella voi tietää mitä isompi annos sulle tekee..
 
mm-72 , ei oo ollu seurantaultraa. Ens kierrossa ajattelin mennä yksityiselle, ku ei tk:ssa taida päästä.. Verikokeita vaan on otettu.
Pitää nyt kattoo jos sais tuon gynen sitte kii ni vois keskustella asiasta :attn:
 
**Ovulaation induktio marraskuussa**
Keskiviikko 31.10.2007

Pömpeli-pötsi.....3.clomit..................................... .kp 85/30
Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 84/36.yk16
jonski................clomit.........................................kp 74/30-32
Nippe81..............................................................kp 49/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 45/25-?.yk10
Retuli82............clomit.........................................kp 43/?
Rina82..............2. clomit.....................................kp 38/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 38/32
JEEP..............5.clomit+metut+puregon+pregnyl..kp 33/31-36.y2,5v
Omppu76........5.clomit. ...................................kp 30/26-30
macy...............1.clomit+puregon.......................kp 29/32
Bayan Fare..........2.clomit.................................kp 29/?..y 1v
mm -72............6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 27/28-32
J3N3...............1.clomit+terot+metut.................kp 26/?
Alisa79...........3.clomit......................................kp 21/28-32
Maria-83.........3.clomit......................................kp 21/30-33
nunniu............4.clomit......................................kp 20/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 20/33
Ines...............clomit+metut+terot.....................kp 15/?
marianne22............clomit..................................kp 13/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 13/28-32
Bee.................2.puregon+pregnyl.....................kp 12/30
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 9/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 7/28-42
Kimpsu.............km8/07, tauko clomeista.............kp 6/30-42 y 1v9kk
Nanna75...........3.clomit......................................kp 5/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston.......kp5/28-35
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28


Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
 
Moi :wave:
Uusi ilmottautuu. Lisäsin itseni jo listaan ja päivittelin sen tälle päivälle. Eli ensimmäistä kiertoa mennään kp 5 hormooniavusteisesti eteenpäin. Kp 2 aloitin Letrozolen (Femara) popsimisen ja tänään oli lisäksi ekä Gonal F piikki, joka kirveli kovasti :/ . Huomenna olisi tarkoitus mennä ultraan ja katsoa, tehoaako nuo piikit ja pillerit. Viime helmikuussa raskauduin ekalla clomikierrolla. Raskaus kuitenkin keskeytyi kesäkuussa rv 20 :'( . Nyt on siis toiveet tosi korkealla. Km:n jälkeen siirryin tavalliselta gyneltä lapsettomuuslääkärille, joka määräsi vähän eri hormoonit auttamaan ovista. Taustalla mulla on mahdollisesti lievä PCO, jota ei ole kuitenkaan mitenkään pystytty toteamaan tai sitten vain laiskat munasarjat.

Jos joku ihmettelee minulle määrättyjä outoja hormoonivalmisteita, niin ne johtuu siitä, että asun ulkomailla. Letrozole toimii hyvin samoin kuin clomit ja Duphaston on ymmärtääkseni ihan samaa tavaraa kuin terolut.

Niin ja ekaa vaavia tässä on yritelty kohta puoliin pari vuotta ja ikää on mittarissa 32. Kati 231 kanssa tunnetaankin toisemme tuolta vauvakuumeilu-puolelta. Kaikille toivottelen plussa-rikasta marraskuuta!
 
Bee
Kiva että tuli heti elämää tähän uuteen ketjuun! Viime kuu oli kyllä tosi masentava.. Toivottavasti tämä on plussakkaampi ja aktiivisempi kuu!

Iida-Liina: Tervetuloa mukaan piinailemaan!! :wave:

Bayan fare: En kyllä uskaltaisi omin päin lähteä suurentelemaan annosta.. Toivottavasti saat gynesi kiinni!

ON: Eilen oli seurantaultra ja oikealla puolella köllötteli hieno 14mm rakkula, vasemmalla pelkkiä pieniä. Kolme pistosta 100iu Puregonia ja perjantaina uus ultra! Lauantaina pääsee varmaan jo laittamaan Pregnylin. Sitten alkaakin jännäily ja testien tuhoaminen.. :whistle:
 
Tervetuloa tännekin, Iida-Liina!

Toivttavasti tähän pinoon nyt kohta puoliin saataisiin plussia, kun edellisestäkin on jo niiiiiiiiiiiiin kauan aikaa!

Oma (.) kp 7 menossa. Aloitin maanantaina Puregonit annostuksella 75-50-75-50 eli pe katotaan ultralla tilanne uudestaa, josko follit olisi alkaneet paremmin kasvamaan kuin aikaisemmissa kierroissa. Mun metformin-annostus nostettiin myös 2 tbl/pv, joten nyt on ollut tän viikkoa sellainen huono olo ja väsyttänyt ihan älyttömästi. Follien kasvamista toivoen...
 
Tervetuloa munki puolesta Iida-Liina! :wave:
Joo, jospa nyt marraskuussa tulis tuplasti plussia ku lokakuus niitä ei sitten tullu..
En oo taaskaan pongannu ovista :headwall: Hailakoita viivoja vaan tulee! Hö, ärsyttää ku se gyne on vaan päättäny olla sitä mieltä et mä ovuloin.. Ihan vaan follejen takia. Ikinä ole mitää verikokeita otettu. Nytki ku on viel tuubit auki ni se vaan hokee et ihan kohta olet raskaana.
Onko täällä muuten ketään ketä ovuloi vaikkei ovisplussaa saakkaan??
 
siirryin minäkin sitten tänne marraskuun puolelle. on taas tää raskautumisasia mielessä aika tiiviiseen tahtiin, kun lähipäivinä pitäisi alkaa :headwall: kunpa olisi plussauutisia kerrottavana lähiaikoina! eikä tarvisi lähteä pitemmälle nuissa hoidoissa. niin, onko tosiaan kukaan raskautunut pelkän clomien ja puregon pistosten avulla? meillä ens kierrossa tiedossa ekka inseminaatio, jos follit kasvaa. clomeja pitää ottaa 2 tbl. on varmaa aikamoiset kuumat alloot sit tiedossa! :)
 
mulle sanoi gyne kanssa ennen kun clomit aloitin että ovlaatio tapahtuu vaikka olen silloikin tikuttanu enkä saanu vahvaa plussaa haamuja vaan.nytkään en ole saanut kuin ekassa ja viime clomikierrossa vahvan plussan..nyt sitä ei sitte näy eikä kuulu vaikka oon 2 tabua popsinu.jos se tulee myöhemmin siis huomenna tai ylihuomenna..tai sitte se ei tule ollenkaan tai ainakaan tikkuun asti.teettekö muuten aamupissistä testin?minä oo tehny aamu ja päiväpissistä mutta haaleeta vaan...
 
Pömpeli-pötsi.....3.clomit..................................... .kp 86/30
Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 85/36.yk16
jonski................clomit.........................................kp 75/30-32
Nippe81..............................................................kp 50/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 47/25-?.yk10
Retuli82............clomit.........................................kp 44/?
Rina82..............2. clomit.....................................kp 39/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 39/32
JEEP..............5.clomit+metut+puregon+pregnyl..kp 34/31-36.y2,5v
Omppu76........5.clomit. ...................................kp 31/26-30
macy...............1.clomit+puregon.......................kp 30/32
Bayan Fare..........2.clomit.................................kp 30/?..y 1v
mm -72............6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 28/28-32
J3N3...............1.clomit+terot+metut.................kp 27/?
Alisa79...........3.clomit......................................kp 22/28-32
Maria-83.........3.clomit......................................kp 22/30-33
nunniu............4.clomit......................................kp 21/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 21/33
Ines...............clomit+metut+terot.....................kp 16/?
marianne22............clomit..................................kp 14/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 14/28-32
Bee.................2.puregon+pregnyl.....................kp 13/30
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 10/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 8/28-42
Kimpsu.............km8/07, tauko clomeista.............kp 7/30-42 y 1v9kk
Nanna75...........3.clomit......................................kp 6/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston.......kp6/28-35
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28


Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
 
Iida-Liina, tervetuloa minunkin puolestani =)

Macy, älähän heitä toivoa, on meitä moniakin, jotka olemme pelkkien clomien avulla raskautuneet. On siis ihan mahdollista :hug:

(.) kolmas clomikierto pyörähti käyntiin, ja heti valtaisat kuumat aallot myös. Tässä vaiheessa ollaan taas toivoa täynnä. Oikein plussarikasta marraskuuta meille kaikille :heart:
 
Heipä hei!

Minäkin uusi clomien napsija.. tai lauantaina olisi tarkoitus aloittaa. Terveyskeskus lääkäri antoi reseptin (ilmeisesti aika epätavallista??), kierron 5-9päivänä 1tabletti. Mitä eroa on syökö niitä 3-7 vai 5-9päivinä? Ja ylipäätään, uskallanko kuitenkaan aloittaa vaan terveyskeskuslääkärin määräämänä, voiko niistä olla jotain haittaa?

Viime kuussa todennäköisesti ovuloin (ainakin tikuttelun/nipistely tunteen puolesta) ihan luomusti.
Taustana hieman, että joskus 4-5vuotta sitten kävimme expuolison kanssa lapsettomuustutkimuksissa, ja mulla todettiin monirakkulaiset munasarjat ja silloin söin tuloksetta 3kk clomeja.. Nykyisen aviomiehen kanssa meillä tärppäsi heti e-pillerien lopetuksen jälkeisestä kierrosta, ja esikoinen onkin nyt 1v4kk. Menkat alkoi lokakuussa-06 jonka jälkeen uusi vauva olisi ollut tervetullut.. Toukokuusta olen enemmän tarkkaillut kiertoja (limoja sun muuta), pituudet on vaihdellut 29-44, ja nyt viime kierrosta ton oviksen pongasin kun nipisteli ja sitten ovulaatiotesti näyttikin huippua. Luulinkin jo olevani raskaana, etenkin kun päivää ennen menkkojen alkua toisesta rinnasta tuli puristaessa maitotippoja!
Ensi viikolla on ensimmäinen käynti naistenklinikalle, jännittää ja valitettavasti joudun menemään ilman ukkokultaa sinne..
Mietin kovasti tuota clomien aloittamista ennen siellä käymistä, mutta toisaalta haluan niin kovasti vauvan että en haluaisi hukata yhtään kuukautta enää tähän piinaan..
Olipa vuodatus, varmasti todella sekavakin mutta toivottavasti joku sai jotain irti ja osaa sanoa jotain =)
 
Mä voisin kanssa ilmottautua tähän ketjuun! :wave:
Kirjottelen pääasiassa tuonne syksyllä hoidot aloittaneisiin.
Nyt on kp1/31-53, yritystä 1v. Ja mulla alkaa nyt 2. Gonal-f + Choragon piikityskierto. (Toi Chroragon on vissiin samaa raskaushormonia kuin toi Pregnyl piikki. Asun ulkomailla, että noi lääkkeet voi olla eri nimellä, jos joku ihmettelee)
Mulla on ongelmana pco ja varmaan siitä johtuen ovuloimattomuus. Sitten mulla on adenomyoosiepäily(sama kuin endometrioosi, mutta kohtulihaksen sisällä ja polyyppeja kohdusta löytynyt, jotka jo kerran kaavittiin.
Miehellä simpat ok, vähän liikkuvuus vaan alentunut.
Ekalla Gonal-f kierrolla mulla oli se pienin annos eli 37,5 yksikköä kp 5-13. Yksi folli saatiin kasvamaan. Aika pieni kylläkin. Kp 10 oli vaan 9mm ja mulla oli toivo jo ihan mennyt, mutta siitä se sitten jaksoi kasvaakin, että kp 14 oli 16 mm.
Mulla oli silloin eri lääkäri, joka oli vähän hätähousu ja pisti sen irrotuspiikin jo silloin. Eikös tuo 16 mm ole aika pieni irrotettavaksi?
Maanantaina menen klinikalle mun omalle lääkärille ja aion kysyä siitä, että eikös sen follin pitäisi olla vähän isompi? Saa nyt nähdä nostetaanko mulla tuota annosta, että olis se kasvu tehokkaampaa. Mitäs annoksia teillä muilla on noissa piikeissä?
 
Marianne22: Ai sulla on ovis tapahtunu vaikkei tikut oo sitä näyttänytkään.. Joskohan sitte mullakin tapahtuis. toivottavasti. mä oon tehny ne testit iltasella ku olen kotiin tullut. suunnilleen kuitenkin samaan aikaan aina.

Tervetuloa uudet! Kuunkulta ja Iida-Liina asustelee ulkomailla.. Saanko udella missäpäin maailmaa??? =)

Mulla tuntuu oudolta alamasussa. Viiltelee ja kipristelee. Veikkaisin et olis oviskipuja, mutta valkkaria oli viel eilen mut tänään ei enää oikeestaan yhtään. Outoa! Osaako joku kommentoida? Mahtaako siellä olla taas jotain kystia vaikkei kp10 näkyny ku 2 follia? :/
 
Ines Eikös se oo jotenki nii että 12-48h sisällä ovisplussasta pitäs oviksen tapahtua.. Mutta jos miehen siittiöt kunnossa ni ei haittaa vaikka joka päivä varmuuden vuoksi, tänään, huomenna ja ylihuomenna, tai ihan miten vain. :)

Onnea ovisplussasta ja toivottavasti tärppää! :)
 

Yhteistyössä