A
"Anna"
Vieras
Elikkäs kierrot on ollut aika epäsäännöllisiä viimeiset 3kk. Eka 29 päivää, sitten 35 päviää ja viimeisin 38 päivää. Nyt aloin sitten tekemään kp 13 ovistestejä ja silloin tuli viiva mutta haaleampi eli nega. No kp 14 testissä tummempi viiva, mutta ei vieläkään yhtätumma. Sama homma aamulla ja illalla. Samana päivänä ovislimat ja vatsakipuja, rinnat tuli kipeiksi. Sen jälkeen olen testannut, nyt siis kp19 ja viiva vaan haalenee.
Mulla on aina ennen ollut eri merkkisiä testejä ja niihin olen ihan kunnon ovisplussan saanut, mutta nyt siis ei yhtä vahvaa ole tullut.
Voiko ovulaatio tapahtua vaikka toinen viiva jääkin heikommaksi kuin toinen? Ja juu, tiedän että se testi ei takaa ovulaatiota, kertoo vain lh-tason nousun
Mulla on aina ennen ollut eri merkkisiä testejä ja niihin olen ihan kunnon ovisplussan saanut, mutta nyt siis ei yhtä vahvaa ole tullut.
Voiko ovulaatio tapahtua vaikka toinen viiva jääkin heikommaksi kuin toinen? Ja juu, tiedän että se testi ei takaa ovulaatiota, kertoo vain lh-tason nousun