S
"SeaWind"
Vieras
Söin nyt 15-24.8.2014 Teroluteja käynnistääkseni ensimmäisen yrityskierron kohdunulkoisen raskauden jälkeen. Ainoastaan tyhjennysvuoto on tullut n. kuukausi sitten, mutta ei ainoitakaan kuukautisia niiden jälkeen. Joten söin siksi tuon Terolut kuurin hetki sitten mutta kuukautiset eivät vain ole vieläkään alkaneet, siitä huolimatta että viimeisen terolutin ottamisesta on kulunut jo 10 vuorokautta. Sen sijaan viimeisen 3vrk ajan on tullut limaa huomattavasti normaalia enemmän, ja yllätykseksi eilen tuli todella voimakkaat ovulaatiokivut ja selvä positiivinen ovulaatiotesti tulos.
Miten tämä voi olla mahdollista? Minulle ei ole koskaan tapahtunut ovulaatiota luomuna, en ovuloi ollenkaan ilman clomifeniä (jolla siis edelleinen kohdunulkoinen raskaus saatiin alkamaan). En siis ehtinyt syödä ainuttakaan clomifeniä, koska ei kerennyt edes ensimmäinen kierto alkaa ennenkuin tuli jo ovulaatio. Nyt olen täällä kauhuissani siitä mitä vartalossani mahtaa nyt tapahtua. Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista?!
Miten tämä voi olla mahdollista? Minulle ei ole koskaan tapahtunut ovulaatiota luomuna, en ovuloi ollenkaan ilman clomifeniä (jolla siis edelleinen kohdunulkoinen raskaus saatiin alkamaan). En siis ehtinyt syödä ainuttakaan clomifeniä, koska ei kerennyt edes ensimmäinen kierto alkaa ennenkuin tuli jo ovulaatio. Nyt olen täällä kauhuissani siitä mitä vartalossani mahtaa nyt tapahtua. Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista?!