Ovulaatio oli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uutta

Vieras
reilu viikko sitte ja nyt on pari päivää ollu jotenkin kipeä olo :/ Ei kuumetta tai flunssaoireita mut tuntuu niin ku ois kovastikin kipeä. välillä oikeasti huono olo ja tekee pahaa... väsyttää ja voimat on poissa. Päätä särkee. Tekee mieli rouskutella vaan kurkkua eikä muuta ruokaa saa oikein alas. Siis ei okseta mut jotenkin ruoan hajukin tekee pahaa...

Voiko raskausoireet tulla jo näin pian?

Kuulostaa jokseenki siltä että voisit olla raskaana? :) Täällä olettaisin että mulla vasta ovulaatio oli ihan näinä päivinä ja sillon oli kyllä väsymystä, kuvotusta ja alavatta nippailua :)

Minulla kuukautisten pitäisi alkaa lauantaina tai sunnuntaina. Kierto ei aina ole ollut kovin säännöllinen mutta ei tälläsiä oireita kyllä ole ikinä ollu... Voihan se olla et joku pöpö on iskeny tms.
Raskaustestinkin tein eilen illalla ennen nukkumaan menoa mut eipä se nyt vielä näytä positiivista vaik oliskin raskaana? :D Olin vaan jotenkin hätänen :D

En tiedä oireista, mutta "oireet" alkanu mulla melko pian oviksesta :O Siis ihan raskausoireita, ei kylläkään ihan tuommosia (mielihalut tiettyyn ruokaan) mutta huimausta, nuhaa, palelua, väsymystä, alavatsan kipuja etenkin nopeasti liikkuessa (pyrähykset koirankans leikkiessä, ylös ponkasut ym).. Ja ihanpa turhaan, en ole siis ollut koskaan raskaana... Ei siis mitään pelottelua, mutta kaippa ne vois tulla aikasinkin, voihan itselläni ollakkin että ois ollut, esim. vaikka kemiallisia? en oo koskaan plussaa testiin napannut... Testing testing! :) Ja onnea ja jaksamisia!

Kyllä. Esikoisesta tiesin olevani raskaana jo noin kierron 14. päivänä! Tämä voi kuulostaa uskomattomalta, mutta niin se meni ja olin asiasta täysin varma. Tunsin, että ovuloin poikkeuksellisen aikaisin (kierron 8. päivänä) ja muutamia päiviä myöhemmin suuhun tuli kummallinen metallinen maku ja päässä oli outo olo. Tiesin, että kuukautisia on turha odotella =) enkä raskaustestiäkään missään vaiheessa tehnyt vaan varasin vain neuvola-ajan, kun kuukautisia ei kuulunut.

Samoin parissa muussakin raskaudessa olen tuntenut oireita noin viikko ovulaation jälkeen.

Mulla ovis oli luultavasti viime viikon ma tai ti. Keskiviikosta eteenpäin nippailut ja kiristänyt alavatsaa. Kahviällötystä oli jo viime viikolla, samoin viikonloppuna pahoinvointia. Ja väsymystä. Sekä valkovuotoa tullut kokoajan.

Edellisessä raskaudessa mulla oli sama juttu, että ihan muutamia päiviä oviksen jälkeen olin melko varma raskaudestani (ja niin oli muuten mun mieskin, kun mä olin niin äree ja outo :D ) ja plussa tuli sit yli 1,5 vk myöhemmin.

Mä en pitänyt kovin todennäköisenä raskauden mahdollisuutta, mutta merkkejä on siis ilmassa. On oiken ees tiiä koska menkkojen pitäisi alkaa kun en oo pitänyt tarkkaa kirjaa. Oviksen mä olen aina hyvin tuntenut kropassani. En tiiä koska alkaisin testailee. Ehkä ensi vklla.

Tsempit sulle, toivottavasti on tärpännyt.

Yhteistyössä