Ovulaatio-oireiden katoaminen keskenmenon jälkeen - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ovulaation metsästäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ovulaation metsästäjä

Vieras
Ensimmäisen raskauden jälkeen olen tuntenut ovulaatio-oireet erittäin selvästi. Toinen raskaus alkoi ja meni kesken 10+6 nyt kesällä. Ensimmäiset kuukautiset alkoivat normaalilla 30 päivän kierrolla ja nyt odotellaan toisia.

Keskenmenon jälkeen ovulaatiokivut ja seksuaalihalut ovat tyystin hävinneet. Ovulaation pystyi löytämään laskujen avulla. Lisäksi alapäässä hieman arkuutta sisäisesti ja häpyhuulet turvonneet.

Mietenkin nyt, että olenko oikeasti ovuloinut, kun oireet niin vähäiset vai ovatko ne taas muuttuneet keskenmenon myötä? Ennen 1. raskautta en ovulaatiota tuntenut.

Millaisia kokemuksia teiltä löytyy asian suhteen?

Hei!

Kirjoituksestasi on jo aikaa mutta veikaan että itselleni on känyt samoin. Eli limojen prusteella ovulaation olisi pinyt olla jo ja normaalisti olen sen tuntenut hyvin selvästi. Nyt ei ollut tuntemuksia juuri miksikään. Minulla oli myös viime kuussa 12+2 keskeytynytkeskenmeno joka tyhjennettiin. Mietinkin että pitääköhän tässä ovis tikkuja alkaa seuraavaa kiertoa varten hankkimaan jos en enää tuota ovista tunne. Onko muilla kokemusta vastaavasta? Ovatko ovulaatio tuntemukset palautuneet seuraavissa kierroissa?

Yhteistyössä