Ovulaatio keskenmenon jälkeen?!

Aloitan nyt uuden ketjun vaikka aiheesta lueskellut jo paljon, mutta ajattelin josko löytyisi uusia kohtalotovereitakin.

Meillä oli keskenmeno kohta kolme viikkoa sitten. Eli rv 10+6 todettiin sikiön menehtyneen jo 8-9-vk:lla ja ultrassa rv 7+ olin nähnyt kaiken olleen kunnossa =( Järkytys oli suuri, vaikka pieni epäilys olikin ongelmista oman sairastelun vuoksi..

Lääkkeellinen tyhjennys kotona siis ja jos siitä päivästä aloitetaan kp: n laskut, niin päivät olisivat nyt kp 18/? . Mitään uuden raskauden yrittämistä ei kielletty ja nyt tuntuu että paras keino lievittää surua on uusi raskaus.

Tyhjennysvuoto oli reipasta ensimmäiset kolme päivää ja sen jälkeen vähentynyt päivittäin, 1,5 viikon päästä oli pelkkää ajoittaista tuhrua ja uskaltauduimme sextailemaan kp 12.. Seuraavana päivänä kp 13 alavatsalla toisella puolella tuntui kovasti polttelua ja painetta, joka meni ohi. Ajattelin voisiko tuo olla jo ovis? Limoja ei ole ollut ja r-testikin näytti vielä hailuraa haamua, jottei hcg ole liioin nollissa... 2 päivää tästä tuli ruskeaa limaista vuotoa aamulla ja se siitä.? Sen jälkeen vuotoa ei ole ollut, muuta kuin limoja tutkaillessa, hieman rusehtavaa ja nyt ovismaista limaa, mutta ilman vatsakipuja.? Ota nyt sitten selvää.. Oliko ovis jo vai vasta tulossa, vatsassa kun ei tunnu enää mitään ja lämmöt tänä aamuna ainakin olivat koholla vielä/taas, ovistestejä en harkitse niin kauan kun tuo hcg on koholla. 5 vrk:n päästä vasta hcg-kontrolli..

voiko ovis olla heti noin kp 13? Kierto voi olla nyt kyllä hyvin sekaisin, mutta ne toispuoleiset vihlonnat ei paljon jättäneet arvailun varaan.. Kuinka teillä muilla kanssasisarilla, kuinka ootte oviksen bonganneet ekasta km:n jälkeisestä kierrosta tai kuinka kierrot muuten käynnistyneet?
 
Heips, Meillä kkm 14.12. rv 8+0, ensin yritettiin lääkkeellistä mut se ei toiminu joten 17.12. kaavinta. Jälkivuotoa oli viikon. Loppui jouluaattona ja luulen että samalla viikolla oli eka ovis. Jälkitarkastus oli 9.1. jolloin löydettiin keltarauhaskysta, jonka epäili olevan se rakkula, josta raskaus oli alkanut, mutta soitin kättärille oliko siellä näkyny kystaa ja oli mutta eri munasarajassa. siitä päättelin, että olis ollut ovis. sitten kk alkoi 11.1., joka on tismalleen 12 päivää oletetusta ovulaatiosta, niinku mulla yleensä. Eli aika nopeesti voi olla. Mutta mikään ei ole varmaa. Mulla oli vielä hcg 6 jälkitarkastuksessa ja sillon jouluviikolla vielä positiivinen digitaalinen testi muitaakseni 2-3 viikkoa ovulaatiosta, joten hcg:tä vielä enempi ku heti raskauden alussa. Luulin ettei ovista vois sillon olla vielä. Nyt luulen että oli ovis viime viikolla, en testannu. Mutta yleensä mulla rinnat aristelee oviksesta kuukautisiin ja nyt ei ole ollu. Kaikki muut ovis oireet oli. Lääkkeellinen tyhjennys on vähän eri ku kaavinta, mutta ainakin limakalvojen pitäis olla paremmat. Mulla oli vielä jälkitarkastuksessa ohut - 4mm kun pitäis olla yli 5,5 mm. Toiv nyt tässä kierrossa normaali. Menen yths:lle ultraan tarkistamaan kystan helmikuussa. Ehkä sillon selviää myös limakalvon paksuus. Tsemppiä yritykseen!
 
Mulla tuulimuna vuosi itsekseen pois 19.12. alkaen ja positiivisen ovistestin tein 5.1. tuntemusten perusteella... mulla muutenkin ovis aina kp 16-17... uuden todellavahvan plussan sain r-testiin 15 päivää oviksen jälkeen, että ainakin ovuloin :) mulla tuli kans pari päivää ovisplussan jäljeen rusehtavaa vuotoa vaikka vuoto muuten oli loppunut jo uutenavuotena. 12päivää vuodon alkamisesta r-testi oli jo täysin nega.

Että kyllä hyvinkin voi pitää paikkansa varsinkin jos normi kierroissa ovis noihin aikoihin :)
 

Yhteistyössä