Miten kierto mahtaa toimia km jälkeen? Minulla oli sikiö kuollut kohtuun rv 8+6 (huomattiin vasta rv 11+3) ja jouduin käymään läpi lääkkeellisen tyhjennyksen. Tästä toivuttuani aloin "pelkäämään" että miten normaali kierto lähtee käyntiin.. Km oli 16.1 ja kuukautiset alkoivat 15.2, olin iloinen asiasta, sillä kiertoni oli just melkein päivälleen sama kun ennen raskautta. Aloin tikuttamaan viime viikolla ajoissa vaikka ennen raskaaksi tuloa bongasin oviksen vasta kp 17-18, mutta pelaan varman päälle, sillä en halua tietenkään missata ovista. Viime lauantaina näytti testi erittäin hailukkaa +, eli lasketaan negaksi, tikutin sunnuntaina jolloin testi sama, maanantaina alkoi voimistua, eilen aamulla vahva + ja tänään aamulla kahta vahvempi +. Mutta, ongelmana on nyt se että bongasin ovislimat jo viikonloppuna ja ne loppuivat jo eilen, vaikka tänään siis vasta todella vahva +?! Lämpöni on myös alhaalla, mittasin aamulla ja se oli 36.0, joka minulla normaali. Joten herää kysymys että enkö sittenkään ovuloinut?
Olimme yhdynnässä eilen ja tänään, eli juuri ajallaan ja nyt siis menossa kp16.
Olen aivan sekaisin tästä, en tiedä enää mitä uskoa testiä vaiko lämpöjä? Jos ovis eilen, niin olisko lämpöjen jo nousta?
En muista yhtään mikä tilanne oli syksyllä kun raskauduin, mutta sen muistan että tikutin samanlaisen + kun nyt ja että lämmöt ainakin jossain vaiheessa lähti nousuun lähemmäksi 37. Olen todella epätoivoinen..
Olimme yhdynnässä eilen ja tänään, eli juuri ajallaan ja nyt siis menossa kp16.
Olen aivan sekaisin tästä, en tiedä enää mitä uskoa testiä vaiko lämpöjä? Jos ovis eilen, niin olisko lämpöjen jo nousta?
En muista yhtään mikä tilanne oli syksyllä kun raskauduin, mutta sen muistan että tikutin samanlaisen + kun nyt ja että lämmöt ainakin jossain vaiheessa lähti nousuun lähemmäksi 37. Olen todella epätoivoinen..