ovistikuista, jälleen kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelo

Vieras
Nettiosoitetta haen, eli mistä niitä voi ostaa?
ja minkä hintaisia?
Saahan niitä ihan apteekistakin?
Minkä verran niitä kannattaa ostaa, ei vissiin ihan yhden tikun varaan.....

Halvimmalla saat netistä. Itse voin suositella raskaustestit.com (nopea toimitus ja edulliset hinnat). Lisäksi olen kuullut pelkkää hyvää kotitestit.comista (myös edullisest hinnat). Mammaksi.fi :ssä hinnat ovat mielestäni korkeammat (käsittääkseni myyvät tasan samoja testejä).

myöskin ihan citymarketista ja prismasta noita tikkuja saa ja meillä ainakin toimi hyvin!!

Ennen tikkuja 7kk yritystä ja ekalla tikutuksella + =)
nyt ihana tytteli jokeltelee olkkarissa!!!

ei muuta kuin ONNEA kaikille yrittäjille

Mammaksin ja noiden kahden muun testit eivät ole samoja! Olen vertaillut niitä ja huomasin, että mammaksin ovulaatiotestit ovat herkkyydeltään lähes kaksi kertaa herkempiä mitä kotitestien/raskaustesti-fiman.

minä taas en ole vertaillut, koska löysin mammaksin ja pidän sen toimintaa hyvänä. nopea toimitus ja selkeät sivut, joista helpolla löytää hakemansa. eikä hinta päätä huimaa, pk:t ovat ilmaisia. tykkään siitä uutuustestistä kun se on isompi, mutta onhan ne liuskat vähän halvempia.

niin ja ap:n kysymykseen vastaus, kannattaa kerralla ostaa ainakin se 10kpl, kyllä niitä kuluu. mutta toisaalta, toimitus on nopeaa ja pk:t ilmaiset, joten voihan niitä aina ostaa lisää kun/jos loppuvat kesken.

Ite tilastin combo paketin kanadasta.
Paketissa on 20 ovistestiä ja 5 raskaustestiä.
Hinta 13 ekua plus lähetyskulut, oli yhteensä noin 19 euroa.

http://www.accuratepregnancytests.com/pregnancy_ovulation_tests.php/042978

Hyvin ovat ainakin ovulaation näyttäneet!

Yhteistyössä