ovistestit + rtestit -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
Eli olen hämmentynyt, kun kaikki rtestit on negatiivisia niin miksi ovistestit näyttävät hymynaamaa:
13/33 hymiö
28/33 hymiö ja menkkamaisia tuntoja 2pv
43/33 hymiö ja vatsa kuin pallo
veritesteihin ajattelin mennä seuraavalla viikolla kun on kulunut 2vko ilman menkkoja. Ei ole ylipainoa ja olen 26v.
kiitos avuista!

Tiedän tapauksia, joilla r-testit ollut negatiivisia mutta verikokeesta paljastunut raskaus. Aika epänormaalia, että hymynaamaa näyttää koko ajan. Varsinkin jos se on se glearbluen digitesti, se on vielä tosi tarkka, että millon näyttää hymynaamaa. Itselläni tää raskaus paljastui juurikin ovistestestistä, jonka jälkeen parin päivän päästä r-testi positiivinen. Onko sulla yleensä säännöllinen kierto? :)

Mulla on myös ovistesti näyttänyt raskauden. Mutta niin kai suurimmalla osalla näyttääkin. Jännä vaan ettei raskaustestit ole ap:lla ollut +. Kai se voi riippua raskaustestistäkin? Apteekin omaa itse suosittelen.

[QUOTE="Karvinen";29668455]Tiedän tapauksia, joilla r-testit ollut negatiivisia mutta verikokeesta paljastunut raskaus. Aika epänormaalia, että hymynaamaa näyttää koko ajan. Varsinkin jos se on se glearbluen digitesti, se on vielä tosi tarkka, että millon näyttää hymynaamaa. Itselläni tää raskaus paljastui juurikin ovistestestistä, jonka jälkeen parin päivän päästä r-testi positiivinen. Onko sulla yleensä säännöllinen kierto? :)[/QUOTE]

kyllä on säännöllinen kierto, siks oonkin ihan hämilläni. Varsinki ku menkkatuntemukset on kertonut mulle aina että,pian alkaa, niin nyt tuli tuntemukset ilman vuotoa..