Ovistestillä raskauden "todenneita" paikalla? *Kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ole viivan tummuudella merkitystä kun raskautta todetaan, oli kyseessä sitten ovis- tai raskaustesti. ap:llä tosin voi vielä näkyä oviksen rippeetkin testissä, etenkin jos ovis olikin tavallista myöhemmin. toisilla tulee ovistestiin aina haamua, eli jonkin verran on ko. hormonia virtsassa, vaikkei siis ole ovis eikä raskaanakaan.

Mä en oikein usko noilla ovistesteillä testaamiseen, kun se on niin arpapeliä yrittää arvailla että mitähän tämänvahvuinen viiva voisi tarkoittaa. Suosittelen ihan raskaustestiä. Jos nyt oikein ymmärsin ja olet raskaustestiinkin jonkinlaisen viivan saanut niin sitten vaikuttaa lupaavalta, onnea. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon aiemmin testannu raskauden haaleella viivalla

Raskaustestin haalea viivakin tarkoittaa raskautta. Ovistestin haalea viiva ei tarkota huttuakaan, koska LH-pitosuus nousee vähäsen menkkojen alla.

Näin. Muistaakseni olen joskus huvikseni testannut vähän ennen menkkoja ovistestilla ja aina tuli haalea viiva vaikka raskaana en ollutkaan eikä oviskaan ollut päällä.
Silloin kun olin raskaan ja testasin ovistestilla, niin se ovistestin viiva oli tosi-tosi tumma, paljon tummempi kun kontrolliviiva. Ja kyllä silloin illalla raskaustestikin näytti selvän plussan.

Ovistestissä sen testiviivan tulee olla TUMMA, jotta se tarkoittaisi raskautta. Mä testasin ovistestillä raskauden, ja silloin se kontrolliviiva oli pinkki ja testiviiva oikein tumman purppurainen.

Yhteistyössä