ovistestien hassut erot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deriwaakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deriwaakka

Vieras
testasin tänään kahella testillä ihan huvikseen ja toinen oli mammaksin david testi ja toinen oli fertestin testi. No mammaksin testi näytti hailua punasta viivaa ja fertest oli sitten positiivinen ja kunnolla. Eli kaks tummaa viiva oli ja testi viiva oli jopa paksumpi kuin kontrolliviiva. kumpaa nyt sit uskois? Testasin samat vielä illalla ja nyt mammaksi oli tummempi ja fertest haaleampi... että voi olla vaikeeta. Onkohan mulla ollukkaa ovista vai mitä kettua nää nyt meinaa.

Ei aavistustakaan. Miksi ihmeessä testata kahdella eri testillä ?
Olisko testien herkkyyksissä jotain eroa, jolloin herkempi testi on reagoinut LH-tason muutokseen aiemmin ja toinen testi sitten vähän jälkijunassa ?
Testasit siis samasta näytteestä kahdella eri testillä ?

Mä en tajua tätä testaamisvimmaa. Tehdään päivässä monia ovistestejä ja raskaustestejä aletaan tehdä viikko oviksen jälkeen ja niitäkin tehdään monia ja erimerkkisillä testeillä..

Osta sellainen sylkitesti vaikka, sen luulisi olevan tarkka ja varma kunhan opit sitä käyttämään.

No mulla ei testeistä ole pulaa, oon saanu niitä kokeiluun ihan järjettömän määrän.. ja kun kerta kahta eri merkkiä on niin aattelin sit testaa et mitä kumpikin samasta näytteestä näyttää. En minä oo mikään himotestaaja, tänään vasta aloitin testaamisen, mutta kun ei tosiaan oo väliä vaikka tekisin sen sata testiä päivässä. JA sitä paitsi mulle sanottiin etä ovis voi mennä ohi ihan muutamassa tunnissa, joten olis hyvä testata pari kertaa päivässä. joten näillä ohjeilla mennään.

Yhteistyössä