Ovistesti nega, kannattaako etes sekstata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookookoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookookoo

Jäsen
10.06.2008
47
0
6
Mulla on epäsäännöllinen kierto. Eka oli 26-32 pillereiden lopettamisen jälkeen, mut nyt tullut pari pitempää kiertoo. Tänään kp16 ja ovistesti nega, joten jätänkö suosiolla pupuilematta? Oon kipeenä eikä etes huvita yhtään. Mut sen takia mietin kun aina tätä kierron puoliväliä pidetään sinä maagisena aikana, mut nyt kun olen kerta testannut et nega on, niin suotta kai sitä sit pupuilee väkisin ?
Tosin en ole bongannut muutamaan kuukauteen koko ovista, mut voi johtua siitä et oon lopettanut testailun jo kp 19 ja kierto on ollut jotain 35-38 päivää...Joten sillonhan mahd ovis on ollutkin vasta kp 21-24...

Ei siitä varmasti miitään haittaa ole jos yhtenä päivänä jää pupuilematta, oli kierron vaihe mikä tahansa. Parantelet itseäsi ihan kaikessa rauhassa, jos olo kerran on kurja. Ei kannata tehdä pupuilusta yhtään väkinäisempää kuin se väistämättä välillä tuppaa olemaan. Simpat elävät kyllä muutaman päivän, vaikka sairastelun vuoksi ei joka päivä oikein jaksaisikaan.

Ja tosiaan jos kierto on noin pitkä, ei ehkä ovistestin pitäiskään vielä mitään näyttää. Mulla tuli ovisplussa kp 16, ja kierrosta on silloin tulossa noin 31 päivää. Sulla vois ehkä viikonloppuna tulla ovisplussa, tai alkuviikosta jos on tuo pitempi kierto menossa?

Ja vielä vinkiksi kun aina muutenkin mainostan, mulla oli ennen pitkät kierrot, 34-36 päivää suunnilleen ja välistä pitempiäkin, nyt kun oon syöny helokkiöljyä niin kierto on paljon lyhyempi ja säännöllisempi.

Yhteistyössä