ovistesteistä ja limoista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Ollaan koetettu raskautua jo hetken. Toista yritetään. Tälle kierrolle hommasin ovulaatiotestejä, koska ei ole tärpännyt...

Testeissä perjantaina selvä nega, eilen hailakka viiva ja tänään selkeästi tummempi. Ymmärsin, että ovulaatio on tuon perusteella nyt tulossa huomenna tai ylihuomenna. Vai mitä?

Entä sitten, kun mulla tuli selkeät ovislimat jo perjantaina? Olen ymmärtänyt, että limat tulee juuri ennen ovulaatiota. Mutta kun tuo testi oli vasta tänään positiivinen...

vielä kerran tätä... jälleen tein testin, nyt hailakampi viiva kuin eilen. Oisko ovis tänään? Tänään on ollutkin kipeä alavatsa. Valtava kipu koko alavatsan alueella.

Noista testeistä en osaa sanoa, kun en ole niitä kokeillut.

Mutta mikä on sulla "selkeä ovislima"? Mulla ainakin noin viikkoa ennen ovulaatiota eritys lisääntyy, mutta mielestäni se on kirkasta ja sitkeää vasta ovulaation aikaan. Tällöin tunnen myös selkeästi nipistävää / puristavaa /painostavaa pientä kipua toisen munasarjan kohdalla, mikä kestää muutaman tunnin.

Jos mä olisin sinä, niin hyökkäisin mieheni kimppuun heti, kun hän saapuu kotiin ja toivoisin parasta. Huomenna vielä uusi yritys ja mielluummin vielä eilenkin, mutta sehän on jo myöhäistä.

Ja jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ensi kierrossa uusi yritys. Oletko seurannut peruslämpöä ja kohdunnapukan tilannetta? Nämä vaatiikin sitten usemman kierron seuraamisen, että niistä pystyy jotain päättelemään.