Ovistesteistä... APUA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Untuvikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Untuvikko"

Vieras
Meillä on jo 3 lasta mutta koskaan en ole tullut raskaaksi yllättäen tai helposti. Ilman apukeinoja kuitenkin kaikki tulleet. Yrityksessä mennyt 6kuukaudesta 2 vuoteen.
Nyt vuosi yritetty neljättä ja kävin gynellä toukokuussa kun kierrot oli epäsäännölliset. Sain terolutin avuksi.
Kolmas terolut kierto menossa ja ajateltiin ottaa ovulaatiotikut avuksi.
Aloitin kp. 11 tikuttamaan ja ensin tuli haalea viiva, sitten tuli selkeä tummempi mutta ei yhtä tumma. Sitten taas haalea. Samalla tavalla tullut myöhemminkin. Riippuen siis siitä mihin aikaan olen tehnyt ja olenko ollut tarpeeksi kauan pissimättä.

Tummin viiva on siis ollut sellainen missä viivan reuna on varmaankin yhtä tumma kuin kontrollikin mutta muu viiva selvästi vaaleampi. Erottaa kuitenkin testistä kauempaakin - ei tarvitse tihrustaa.

Onkohan se ovulaatio vielä siis tulossa vai onkohan jo mennyt vai tuleekohan ollenkaan? Nyt kp. 14. Eilen alkuillasta sain sen suht. tumman viivan ja illalla särki alavatsaa. Olisikohan se voinut olla eilen?

Seuraava gyne marraskuussa mutta en oikein niitä clomifenejäkään oikein tahtois kun on todettu lievä pco :/

Tummahko viiva testissä+alavatsan kipuilu viittais kyllä siihen että ovis oli jo (eilen illalla). Se hormonipiikki saattaa kestää niin lyhyen aikaa ettei välttämättä näy testissä ton selkeämmin.

[QUOTE="vieras";26894161]Tummahko viiva testissä+alavatsan kipuilu viittais kyllä siihen että ovis oli jo (eilen illalla). Se hormonipiikki saattaa kestää niin lyhyen aikaa ettei välttämättä näy testissä ton selkeämmin.[/QUOTE]

Okei.
Minulla ei siis ole pitkään aikaan ollut mitään oviskipuja tms. ja ilmeisesti en ole kunnolla ovuloinutkaan kun välillä kuukautiset kesti 4 viikkoa, välillä 2 viikkoa, ja saattoi mennä yli 60 päivää ennen kuin seuraavat alkoi.
Nyt on tullut kolmet säännölliset terolutin myötä ja nyt ekaa kertaa tunsin tuon vähän menkkamaisen jomotuksen alavatsalla eilen illalla.
Onneksi myös peitot heilui siis ;)

Sellainenkin asia mietitytti että laskeutuuko kohdunkaulannapukka ( vai mikä se oli? ) ovulaation lähestyessä? Nimittäin tuntui että mies osui 'pohjaan' saakka - yleensä en sitä tunne mutta muistan tunteneeni sen joskus aiemminkin - kun aiempia lapsia on "tehty" :D Minulla siis muuten kohdunsuu tosi ylhäällä - lääkärinkin mielestä harvinaisen korkealla.

Palailenpa tähän aiempaan ketjuun asian tiimoilta.
Nyt olin bongaavinani ovisliman. :o Siis jos se on sellainen sitkeä lima?
Jos se nyt olisi nyt se ovulaatio niin pitäisikö seksiä harrastaa nyt just jotta raskautuisi? eilen ei peittoja heiluteltu ja nyt vähän vaikeahkoa kun lapset kotona mutta riittääkö jos illalla kerkee? :D

On tämäkin kun kellon mukaan seksiä harrastaa ;)

Yhteistyössä