ovis ja raskaustesti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Eli nyt kp 13/29 ovista odottelen ja tikuttelen.
Ovistestiin tuli haalea viiva.
Tein huvikseni myös raskaustestin ja siihen tuli haalea haalea viiva 8| ja nyt en tajuu mitä tää meinaa. Viime kierrossakin yritettiin että testejä oon kyllä tehny ja uutterasti.

Seksiä oli vkl ja sitä ennen oli edellise oviksen aikoihin (ei yritystä sinänsä :D)
Mutta siis mikä juttu?

Tuliko se testiajan sisällä ja onko siinä väriä? Jos tuli niin oho, soittaisin neuvolaan.

Mutta jos tuli vasta testiajan loputtua ja on vain väritön viivantapainen niin sitten se on vain viivanpaikka eikä merkkaa mitään

Oon tuijotellu noita sen verran paljon että viivanpaikan kyllä löydän lähes joka testistä :D
Mutta juu toi ei kyllä ole (ainakaan mun mielestä ;) ) viivan paikka.

Lähinnä ihmettelen noita kiertopäiviä jne...että miten on edes mahdollista?
Ja haalea viiva tuli ihan testi ajan sisällä n.2min testaamisesta.

testailin siis viime kierrossa aconilla, clearbluella, halpatestin ja mammaksin testeillä :nolottaa: melkein :D

Mutta siis tosiaan noita tullut tihrustettua aika lailla ja tuo ei näytä millään lailla viivan paikalta vaan varsinkin ylälaidassa ihan haaleaa haaleaa punaista

Kannattaa varmaan soittaa huomenna neuvolaan ja pyytää pääsyä veritestiin että asia selviäisi....

Jännittävä tilanne sulla. Ja sinänsä outo. Jos sulla on nyt kp 13 ja haamua näyttää. Jos olet jo edellisessä kierrossa raskautunut niin pitäishän sen viivan vahvempi olla. Toisaalta, joillakin vain erittyy sitä hormoonia hitaammin.
Mistäs sen tietää.

Soita ihmeessä neuvolaan heti huomenna. Teitkö aamu vai päiväpissasta? Kauanko olit pissaamatta?

päiväpissasta ja vähän aikaa sitten tein. olin pissaamatta n.3 h ennen sitä.
Tuntuu vaan hassulta kun oli kuitenkin 5 päivää kestävät ihan normaalit menkat jne.. ja testailin vielä niiden jälkeenkin varmuuden vuoksi.

on kyllä nyt outoa.. täytyy aamulla tehdä aamupissasta vielä raskaustesti ja ovistesti vertailuks.

Mietin tota et jos olisin viime kierrosta niin silloinhan olisin nyt n. 6 viikol niin pitäis kyllä jo näkyä.
Mutta tästä kierrosta tuntuu kyllä mahdottomalta.
huoh

tee uus testi ja laita kuva :D voiraan sitten yhdessä tihrustaa.
Mutta jospa oletkin raskautunut viime kierrosta(joillakin voi menkat tulla monestikkin raskauden aikana)

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään:
Mutta siis tosiaan noita tullut tihrustettua aika lailla ja tuo ei näytä millään lailla viivan paikalta vaan8b] varsinkin ylälaidassa[/b] ihan haaleaa haaleaa punaista

Kyllä sen viivan kuuluu olla koko matkalla. että tulos olisi luotettava.

Teen testin aamulla uusiks, en usko että onnistuu jos nyt pitäis yrittää pissailla taas.
Laitan siis kuvan tulemaan :D

Mutta juu, siis se haalea viiva meni koko matkan mutta oli vaan asteen tummempi ylälaidassa.

No odotan vaan oilia niin en tuu pettymään pahemmin :)

Mitä järkeä testata.. ja sitten käy näin. Ettei sitten vaan olis raskaus ja ns. valemenkat olleet. Joskus raskaana voi ovistesti näyttää plussaa.
Voi tietysti olla kemiallinenkin raskaus mutta näkyisikö jo nyt, ei kai.
No testaa huomenna uudelleen ja vähän malttia testailussa =) Kysy myös muun mielipide siihen, että onko siinä testissä pos.tulos

Oili=ovulaatio ;) sitä metsästäny tässä jo hetken aikaa :D

Ajattelin sinnitellä sinne aamun, jos hormoonia vähän niin silloin kai parhaimmat mahdollisuudet näkyä.
Nega se varmaan on kun nuo päivät tosiaan ovat tuollaiset.
Eli jos ovis olis ollu kp 10 niin nyt silti vasta kolme päivää siitä niin tuntuu niin oudolle tuo haamu testissä...
Hirveää..! :D

Niin tuosta testaamisen järkevyydestä tässä vaiheessa.. juu ei siinä olekkaan mitään järkeä ;) tiedän :)
Satuin vain kokeilemaan raskaustestin ihan huvin vuoksi.. eli en missään raskauden testaus mielessä, koska sen ei kaiken järjen mukaan pitäis olla vielä edes mahdollista. :)

juuh, aamulla laitan kuvan mitä raskaus testi sanoo jos on epäselvä. Jos selkee nega niin sitten etsitään oilia jälleen.. :D
Luultavasti testissä ollut vika. Kysyin nimittäin mieheltä ja näki myös haamun siinä. Ettei ollu pelkästään mun viivaa toivovat silmät asialla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään:
juuh, aamulla laitan kuvan mitä raskaus testi sanoo jos on epäselvä. Jos selkee nega niin sitten etsitään oilia jälleen.. :D
Luultavasti testissä ollut vika. Kysyin nimittäin mieheltä ja näki myös haamun siinä. Ettei ollu pelkästään mun viivaa toivovat silmät asialla ;)

Käytätkö mitään hormonivalmisteita? Jotkut niistä voi antaa virheellisen pos.tuloksen.

Yhteistyössä