oviksesta tietävät...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla nyt menossa kiertopäivä 14 noin 28:sta ja valkovuoto muuttunut nyt limaiseksi kuten tässä vaiheessa kiertoa kai kuuluukin... Mut ovis-tikuilla sain kuitenkin negatiivisen eli testiviiva oli kontrollia heikompi...

Miten on, onko ovis jo menny :( vai onko se vasta tulossa ja kierto jostain syystä pidempi kuin tuo 28 päivää (ois eka kerta kahteen vuoteen jos pidempi ois...)? La-iltana viimeksi "harrasteltu" joten onkohan mitään mahiksia että tärppäis...

Minkämerkkisiä testejä sulla on...? Mä tikutin ovista kotitesti.fi -testeillä enkä missään vaiheessa kiertoa saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva. Silloin kuin testiviiva oli vahvimmillaan (vaikkakin vaaleampi kuin testiviiva) oletin oviksen olleen ja nyt on siitä kierrosta tuloksena rv 10+0

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Minkämerkkisiä testejä sulla on...? Mä tikutin ovista kotitesti.fi -testeillä enkä missään vaiheessa kiertoa saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva. Silloin kuin testiviiva oli vahvimmillaan (vaikkakin vaaleampi kuin testiviiva) oletin oviksen olleen ja nyt on siitä kierrosta tuloksena rv 10+0

Mulla sama juttu.Nyt rv 15+4

Halut on yleensä suurimmillaan oviksen aikaan. Kuuntele kroppaas ja heitä ne tikut huit hiiteen! Olen testannut kymmeniä positiivisia tuloksia ivistikuilla turhaan. Nyt odotan koeputki-ihmettä.

http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html
tuota löytyy noita muita oireita jonkun verran.

Mulla kans haaleampi kuin testiviiva. Ja nyt sitten parin viikon päästä jännätään.

Yhteistyössä