Oviksen jälkeinen kipuilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BloodyEnd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BloodyEnd

Jäsen
01.10.2009
650
1
16
Eli ovulaatio meni pe-la välillä ja nyt on alkanut kipuilu alavatsalla. Samanlaista nippailua kuin ennen ovulaatiota oli ja eilen illalla alavatsa oli toiselta puolelta todella kipeä. Nauramaan ei pystynyt, kun se sattui kovasti ja liikkeitä joutui hidastamaan. Edes todella vahva kipulääke (panacod 500) ei auttanut kunnolla tähän kipuun.
Meni kyllä tuo kipu nukkuessa ohi, mutta nyt nippailee taas ja tuntuu ikään kuin painetta alapäässä. Tavallaan virtsaamisen tarve tuntuu voimakkaana, muttei sitä kuitenkaan ole.

Kenelläkään kokemuksia vastaavasta tai osaisiko joku ehdottaa, mistä johtuu?

Keltarauhashormoni voi aiheuttaa tuota jälkikipuilua vielä ovulaation jälkeenkin. Tosin voihan olla, että se ovis onkin sulla vasta nyt, oireet kun saattaa alkaa paljon aiemmin ja sitten se ovis tuleekin myöhemmin.

Olen varma, että ovis meni jo. Virtsatieinfektiota ei myöskään ole. Ei ainakaan mitään siihen sopivia oireita. Itselläni polykystinen munuaistauti, niin munuaiskipu iskee heti kun pissatulehdusta ounastelee.

Nyt menossa kp13 ja ajoittainen vihlonta jatkuu edelleen. Normaalisti ei ole tällaista ja nyt olen jo aivan varma siitä, ettei kyseessä ole virtsatieinfektio, edes lievä sellainen. Vihlonta on välillä voimakasta ja välillä lähinnä pieniä "nykäisyjä" alavatsalla. Aivan kuin hyvin hyvin lieviä kuukautisten ensioireita, joista ei myöskään ole nyt kysymys.

Olen aivan ymmälläni.

Yhteistyössä